تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819682435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت نسبت به مسایل مردم اهتمام، دغدغه و دلسوزی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار رئیس دفتر رئیس‌جمهور دولت نسبت به مسایل مردم اهتمام، دغدغه و دلسوزی دارد خبرگزاری پانا: آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با اشاره به زحمات و برنامه‌های دولت برای حل مسایل و مشکلات مردم گفت: اطلاع داریم که دولت نسبت به مسایل مردم اهتمام، دغدغه و دلسوزی دارد.
۱۳۹۳ جمعه ۱ اسفند ساعت 13:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، این مرجع تقلید در دیدار رئیس دفتر رئیس‌جمهور، با بیان این‌که «مردم مطلع هستند که دولت با چه مشکلاتی دست به گریبان است» گفت: برخی از مسایل و مشکلاتی که امروز مطرح می‌شود، از سابق برای این دولت باقی مانده و گرفتاری‌های دولت را زیاد کرده است، اما نباید نسبت به حل آنها ناامید بود و باید با انگیزه کسب رضایت ائمه معصومین(ع) و امام زمان(عج) نسبت به مرتفع کردن آنها همت کنیم.
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی همچنین توجه و اهتمام به تقویت دینی و جهات اسلامی و کمک به عظمت دین را ضروری دانست و با بیان این‌که «همه ما باید در این خصوص فعالیت کنیم» اظهار امیدواری کرد با توفیقات الهی و کمک حضرت حق، ان‌شاءالله بتوانیم هم در زمینه حل مشکلات و هم در جهت اعتلای دین مبین اسلام گام برداریم.
محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز در این دیدار با اشاره به عملکرد و برنامه‌های دولت برای اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه کشور، گفت: دولت نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام ویژه‌ای دارد و تمامی مساعی خود را در این زمینه بکار خواهد بست.
نهاوندیان با ابلاغ سلام دکتر روحانی به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان قم اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای برای توسعه استان در نظر گرفته شده که در سفر رییس‌ جمهوری اعلام خواهد شد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به شرایط دنیای امروز و رفتارهای غیرانسانی و وحشیانه گروه‌های تروریستی نظیر داعش، گفت: دنیا تشنه پیام‌های رحمانی از اسلام است و امروز وظیفه جمهوری اسلامی ایران این است که این پیام را از دین و از نگاه اسلام به جهانیان برساند.
نهاوندیان همچنین به ارتباط وثیق دولت با مرجعیت و حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم نظرات و دیدگاه‌های مراجع و روحانیت را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ می‌کند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن