تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803845857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدیان:فکر می‌کنند که عقب‌مانده هستیم و چشم دیدن این که وزیر خارجه‌مان با وزیر خارجه آمریکا قدم بزند نداریم؛ آنها قدم نزنند بلکه مسابقه دو میدانی برگزار کنند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



محمدیان:فکر می‌کنند که عقب‌مانده هستیم و چشم دیدن این که وزیر خارجه‌مان با وزیر خارجه آمریکا قدم بزند نداریم؛ آنها قدم نزنند بلکه مسابقه دو میدانی برگزار کنند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر سفیر ما را از سازمان ملل به دلیل یک عکس نمی‌پذیرند، چند روزی سکوت می‌کنیم و بعد فرد دیگری انتخاب و به این سازمان معرفی می‌کنیم، چون می‌گوییم باید معتدل باشیم و این فرد نشد فرد دیگری را می‌فرستیم.
روز نو : مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: ما با قدم زدن وزیر خارجه‌مان با جان‌کری مشکلی نداریم. اما مسئله‌ این است که از این کار بوی رفاقت به مشام می‌رسد.به گزارش روزنو، حجت‌الاسلام محمد محمدیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز می‌خواهم درباره شناسنامه بسیج صحبت کنم که نگویند کسانی که شناسنامه ندارند حرف نزنند و انتقاد نکنند.

گزیده سخنان محمدیان در زیر می آید:

*در شرایط استراتژیک و بسیار حساس کنونی، بسیجیانی به عنوان مدافعان انقلاب اسلامی حضور دارند که در تنگه احد انقلاب به دنبال هیچ غنیمتی حرکت نمی‌کنند.

*می‌دانیم که امام‌خمینی(ره) در تبیین دیدگاه و مواضع خود به چه میزان سریع و شفاف عمل کردند. امام(ره) سخنانی دارند که امروز کسانی که مدعی خط امام هستند نمی‌توانند این جملات امام را تکرار کنند. اگر از امام(ره) سوال می‌شد که منظور از اعتدال چیست؟ ایشان می‌فرمودند که اعتدال همان است که بسیجیان دارند؛ اعتدال به معنی لبخند زدن به دشمن نیست. اعتدال یعنی به شکل منطقی و با استدلال قوی در مقابل دشمن ایستادگی کردن، است.

چند جمله از امام راحل برای فرزندان امام می‌گویم؛ یادمان باشد که ما فرزند امام هستیم و نباید بگذاریم که با گذشت چند سال از رحلت امام افرادی حتی با عنوان نزدیک بودن به امام راحل راه اصلی ایشان را به فراموشی بسپارند. اگر خط امام توسط بسیجیان در دانشگاه‌ها تبیین، تحلیل و گفتمان‌سازی شود، دیدگاه اصلی خط امام(ره) معرفی خواهد شد.

*امام‌خمینی(ره) می‌فرمایند«چه شیرینی بالاتر از اینکه ملت بزرگ ایران مثل یک صاعقه بر سر آمریکا فرود آمد و چه شیرینی بالاتر از اینکه ملت ایران سقوط ارکان و کنگره‌های نظام ستم‌شاهی را نظاره کرده و شیشه حیات آمریکا را در این کشور شکسته است.» در این شرایط عده‌ای می‌گویند که باید از آمریکا عذرخواهی کنیم، چون از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتیم.

* اگر سفیر ما را از سازمان ملل به دلیل یک عکس نمی‌پذیرند، چند روزی سکوت می‌کنیم و بعد فرد دیگری انتخاب و به این سازمان معرفی می‌کنیم، چون می‌گوییم باید معتدل باشیم و این فرد نشد فرد دیگری را می‌فرستیم؛ امام می‌فرمایند«ما اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی برای همیشه حامی و پناهگاه مسلمانان آزاد جهان است و کشور ایران به عنوان دژ نظامی و آسیب‌ناپذیر نیاز سربازان اسلام را تأمین می‌کند و آنها را با مبانی عقیدتی و مبارزه با شرک آشنا می‌کند».

*امروز بیش از 100 روزنامه در کشور وجود دارد که 80 روزنامه از یک تفکر خاص است، اما این روزنامه‌ها گاهی یک سطر از اتفاقات یمن نمی‌نویسند؛ مثل اینکه بعضی آنها اعلام می‌کنند چرا یمن به پیروزی رسیده است، در حالی که این روزنامه‌ها خود را به عنوان نماینده ملت انقلابی معرفی می‌کنند. امام خمینی(ره) می‌فرمودند«مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست، بلکه انقلاب ملت ایران شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم‌داری حضرت حجت(عج) است و اگر مسائل اقتصادی و مادی لحظه‌ای مسئولان ما را از وظایف خود منحرف کند خیانت بزرگی را به دنبال دارند؛ دولت باید تمام سعی خود را در اداره کشور بکند، اما این بدان معنی نیست که آنها را از اهداف بزرگ انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است، منصرف کند.»

*برخی فکر می‌کنند که تنگ نظر و عقب‌مانده هستیم و چشم دیدن نداریم که وزیر خارجه‌مان با وزیر خارجه آمریکا قدم بزند؛ آنها قدم نزنند بلکه مسابقه دو میدانی برگزار کنند. مسئله این است که بوی رفاقت به مشام می‌رسد و این موضوع ملت را حساس می‌کند وگرنه قدم زدن با کنار میز نشستن فرقی ندارد.

*امام می‌فرمایند« ما باید خود را آماده کنیم و آقایی و سروری محرومین و پابرهنگان در جهان جشن گرفته شود». آنها هر چقدر می‌خواهند مذاکره کنند، اما در مذاکرات باید اهداف جمهوری اسلامی و عزت مردم تأمین شود و عزت مردم باید پاس داشته شود وگرنه کسی با مذاکره مخالف نیست. گاهی از کلمه مذاکره سوءاستفاده می‌شود و می‌گویند امام حسین(ع) نیز مذاکره کرد. در جواب باید گفت در مذاکره امام حسین(ع) عمرسعد را صدا زد و به وی امتیازاتی را پیشنهاد کرد تا از جبهه یزید جدا شود، بنابراین امام حسین(ع) مذاکره را مدیریت کرد و او را برای حضور در جبهه حق دعوت کرد.


منبع: انتخاب


تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن