تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813196449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران جهادی باید امانتدار فرهنگ مردم باشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: طلایی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل برج میلاد تهران مطرح کرد:
مدیران جهادی باید امانتدار فرهنگ مردم باشند
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران مدیران جهادی موفقی دارد، گفت: این مدیران باید در موضوعات مختلف اجتماعی امانتدار فرهنگ مردم باشند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرتضی طلایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل برج میلاد تهران که عصر روز گذشته (یکشنبه) در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد با بیان اینکه مدیران شهرداری تهران با اخلاق مداری توانسته اند موفقیت های خوبی را برای شهر به ارمغان بیاورند، اظهار کرد: مدیران شهرداری تهران در انجام امور محوله به نفع مردم و با اخلاص کامل فعالیت می کنند.
وی با تاکید بر اینکه برج میلاد تهران نماد فرهنگی یک کشور در سطح جهان است و روح فرهنگی و اجتماعی را برای جامعه رقم میزند، افزود: به همین منظور این برج برای شهرداری تهران حساسیت های بسیاری دارد.
طلایی با اشاره به توانمند بودن مدیران شهرداری تهران، افزود: این مدیران با تجربه، به راحتی می توانند مشکلات یک شهر را برطرف و در راستای نهادینه کردن فرهنگ و مذهب انقلابی به گونه ای عمل کنند که شایسته شهر است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران با تلاش و برنامه ریزی می تواند ظرفیت بیشتری برای رشد یک جامعه ایجاد کند، تصریح کرد: سیاست هایی که با اجرای موفق یک مدیر به فرصت طلائی تبدیل می شود زمینه رشد و موفقیت یک جامعه را فراهم می سازد.
وی در پایان ضمن اعلام رضایت مندی از عملکرد « فرزاد هوشیار پارسیان » مدیرعامل اسبق برج میلاد تهران گفت: امیدواریم که «علی شریفی» به عنوان مدیر جدید برج میلاد تهران بتواند یک مدیر موفق جهادی و امانتدار فرهنگ شهر باشد.

استفاده از مدیران جوان و خلاق سیاست شهردار تهران

شوشتری مشاور شهردار تهران در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه قالیباف شهردار تهران به کادر مدیریتی جوان اهمیت فراوانی می دهد، گفت: ذهن جوان سرشار از ایده و خلاقیت است که می تواند در رشد یک جامعه تاثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه باید به جوانان فرصتی برای حضور در عرصه های مدیریتی داد، تصریح کرد: جوانان تنها کسانی هستند که با تلاش و کوشش خود می توانند آینده یک کشور را به صورت موفق و تاثیرگذار بسازند.
مشاور شهردار تهران ادامه داد: ما در یک جامعه گسترده نمی توانیم رفتارهای مردم را تغییر دهیم اما می توانیم در راستای تغییر الگوی یک مجموعه کوچک گام برداریم و آن را به صورت قانون مندانه اجرایی کنیم.
شوشتری با تاکید بر اینکه برج میلاد تهران یادمان جمهوری اسلامی ایران است، گفت: همه مردم باید در راستای رشد فرهنگی یک جامعه کوشا باشند و آن را به صورت جدی دنبال کنند.

انتهای پیام/







کد خبر: ۵۱۳۴۰۷۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن