تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803121650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان: مردم همکاری خوبی با گروه‌های جهادی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:
مردم همکاری خوبی با گروه‌های جهادی دارند
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: مردم همکاری خوبی با گروه‌های جهادی دارند.

خبرگزاری فارس: مردم همکاری خوبی با گروه‌های جهادی دارند



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امین بیات سه‌شنبه شب در میزگرد جهادگران برتر بسیج دانشجویی زنجان اظهار کرد: هدف از اعزام دانشجویان به اردوهای جهادی محرومیت‌زدایی و کمک به مردم مناطق محروم است.
وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی در دو بخش عمرانی و فرهنگی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: کل گروه‌هایی جهادی که امسال فعالیت دارند، 21 گروه است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه از این تعداد 12 گروه مربوط به حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشت است، گفت: همچنین 9 گروه نیز در بخش عمرانی فعالیت دارند.
بیات با اشاره به نحوه خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم تصریح کرد: خوشبختانه هم در مباحث عمرانی و هم در بخش فرهنگی اقدامات قابل توجهی در روستاهای مختلف استان انجام شده است.
وی با اشاره به فرهنگ حاکم در روستاهای مختلف استان به ویژه در مناطق محروم اضافه کرد: در مباحث فرهنگی بسیار کار شده است.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه عمدتا امور فرهنگی گروه‌های جهادی توسط خواهران انجام می‌شود، افزود: در بخش عمرانی نیز جهادگران برادر حضور موثر و فعال دارند.
وی در ادامه با اشاره به نکاتی در زمینه نحوه اعزام و همچنین انتخاب و شناسایی مناطق مختلف برای ارائه خدمت اضافه کرد: پس از شناسایی و نیازسنجی نقاط مختلف، نسبت به اعزام گروه‌های جهادی و رفع محرومیت اقدام می‌شود.
بیات ادامه داد: در بحث شناسایی با تهیه پرسش نامه های خاص نسبت به نیازسنجی منطقه خاص اقدام شده و سپس بر اساس اولویت بندی نیازها نسبت به اعزام گروه‌های جهادی اقدام می‌شود.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با تاکید بر تداوم اردوهای جهادی اظهار کرد: اغلب اردوهای جهادی و اعضایی که در آن فعالیت دارند، طی یک دوره بدون تغییر است وهمین امر موجب تاثیرگذاری بیشتر اردوها می‌شود.
بیات با اشاره به اینکه مدت زمان هر اردوی جهادی 10 تا 12 روز است، افزود: این مدت زمان برای اجرای برنامه مناسب است و اگر طول این اردوها کمتر یا بیشتر بود، تاثیرگذاری مطلوب را نداشت.
وی بحث برقراری ارتباط با روستاییان و تاثیر آن در ارائه خدمات فرهنگی را از جمله عوامل موثر موفقیت آمیز بودن ارائه خدمات اعلام کرد و گفت: تداوم حضور یک گروه در منطقه خاص و شناخته شدن بیشتر گروه ارائه خدمات و انجام امور را موثرتر می‌کند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه زنجان ارائه خدمات در ماهنشان را به عهده گرفته است و چند سال است که این اقدام به صورت مداوم انجام می‌شود.
بیات در بخش دیگری از سخنان خود به بحث نشست مشترک با خیرین برای جلب کمک و در نتیجه ارائه خدمات بیشتر اشاره کرد و گفت: برای اطلاع بیشتر خیرین قبلا نیازسنجی صورت گرفته و سپس مشکلات و نیازهای منطقه به خیرین بیان می‌شود.
وی همچنین با تاکید بر حضور مسئولان در مناطق محروم اضافه کرد: اگر مسئولان با فضا و مشکلاتی که مناطق محروم دارند، از نزدیک‌ آشنا شوند، همکاری آنها نیز بیشتر خواهد بود.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با تقدیر از آموزش و پرورش استان، فرماندهان سپاه‌های نواحی، بسیج سازندگی اضافه کرد: همچنین دانشگاه‌های زنجان، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد نیز با همکاری مطلوب، بسیج دانشجویی را در ارائه خدمات محرومیت زدایی همراهی می‌کنند.
وی همچنین به همکاری مطلوب و ارزشمند مردم نواحی نیز اشاره کرد و گفت: مردم همیشه پای کار بوده و هستند و اردوهای جهادی را در ارائه خدمات همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/73005/

93/11/22 - 08:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن