تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819424528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حساسیت رسانه‌ها به وقوع جرائم، نشان‌دهنده امنیت موجود است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: حساسیت رسانه‌ها به وقوع جرائم، نشان‌دهنده امنیت موجود است
فرمانده نیروی انتظامی با بيان اين كه وقتی یک حادثه اسیدپاشی يا زورگیری به مساله ملی تبديل مي‌شود گفت: اين موضوع نشانه تراز امنیتی ماست و حساسیت رسانه‌ها به جرائم هم نشان‌دهنده امنیت موجود است.


فرمانده نیروی انتظامی با بيان اين كه وقتی یک حادثه اسیدپاشی يا زورگیری به مساله ملی تبديل مي‌شود گفت: اين موضوع نشانه تراز امنیتی ماست و حساسیت رسانه‌ها به جرائم هم نشان‌دهنده امنیت موجود است.

 به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصرو روز امروز در اولین همایش «شبی با کارآگاهان» گفت: بخش مهمی از جرائم طريق رسانه‌ها اطلاع رساني مي‌شود، اما مخاطبان از حجم زيادي از فعاليت‌هايي كه منجر به كشف جرم مي‌شود اطلاع ندارند.

وي با تقدير از پيشكسوتان و كارآگاهان پليس آگاهي ادامه داد: اگر در كشور حادثه‌اي گروگانگیری، اسیدپاشی یا زورگیری اتفاق بيفتد مسئله ملی ما می‌شود و این مسئله نشان‌دهنده تراز امنیتی ماست و حساسیت رسانه‌ها به جرائم نیز نشان‌دهنده امنیت است و پلیس باید در این زمینه اقتدار خود را نشان دهد و برای بازدارندگی تمام تلاش خود را انجام دهد.

فرمانده ناجا با اشاره به همايش شبي با كارآگاهان گفت: با این همه توانایی و انباشت تجربه خوب نیست که ما سرگردان فیلمنامه‌های خارجی باشیم.وي با بيان اینکه دسترسی به منابع در این خصوص ضعیف است، خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم تا مکانیزم‌هایی را تعریف کنیم تا فیلمسازان و نویسندگان راحت‌تر بتوانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند. در این موضوع ما در ابتدای راه هستیم اما تلاشمان این است تا اطلاعات کتاب‌ها و داستان‌های پلیسی را توسعه دهیم.

درباره مجرمان پررو
فرمانده ناجا در ادامه به مجرم‌های پررو پرداخت و گفت: یکسری مجرم‌ها عادت  کرده‌اند که به زندان بروند و برگردند البته دستگاه قضایی کار خود را به درستی انجام می‌دهد، با سرعت به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند و با قاطعت حکم صادر می‌کند، اما وقتی سقف مجازات در قانون مشخص است، مجرم به زندان می‌رود دوباره برمی‌گردد و باز شروع می‌کند و زندان و شلاق خوردن برایش ناراحت کننده نیست. البته این امر شامل جرائم سنگین نیست ولی باید گفت در بعضی موضوعات مجازات بازدارنده نیست و بازدارندگی ایجاد نمی‌کند.

درخواست برخورد با دلالان ارز
فرمانده ناجا در حاشيه اين همايش با ارائه توضیحاتی درباره برخورد با اخلال‌گران بازار ارز گفت: پلیس با عقلانیت و شرایط سازگار با این فضا عمل خواهد کرد. در این موضوع، ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شده و هر کاری که انجام دهیم، در قالب همان مسئولیت‌هایی است که به ما داده شده است و ما نیز از این دستورات تبعیت خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های خارج از ضابطه برخی صرافی‌ها گفت: برخی صرافی‌ها خارج از ضابطه شکل گرفته‌اند و برخی هم جدای از مجوزی که دارند فعالیت می‌کنند؛ مثلا مجوز طلافروشی دارند اما در حوزه خرید و فروش ارز نیز فعالیت دارند.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن