تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819720514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش ایست آب نیست چهارم اسفندماه در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس سازمان دانش آموزی فارس خبر داد: برگزاری همایش ایست آب نیست چهارم اسفندماه در شیراز خبرگزاری پانا: رییس سازمان دانش آموزی فارس از برگزاری همایش ˝ایست! آب نیست˝ در راستای پرسش مهر در شیراز خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ بهمن ساعت 11:22

خبرگزاری پانا+ایست آب نیست

محسن کلاری در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به برگزاری همایش ایست ، آب نیست در شیراز اظهار داشت: این همایش انشاءالله چهارم اسفندماه در باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار می شود.
رییس سازمان دانش آموزی فارس افزود: در راستای پرسش مهر رییس جمهوری با موضوع چگونه از آب های ایران می توانیم نگهداری و استفاده کنیم؟« همایش استانی ایست! آب نیست» برگزار می شود.
وی به چالش آب در ایران اشاره کرد و گفت: در چندین سال اخیر با توجه به کاهش بارندگی ها و افت شدید سطح آبهای زیرزمینی و اهمیت آب شرب، پرسش مهر امسال به بررسی موضوع آب و چگونگی استفاده بهینه از این نعمت الهی پرداخته است.
کلاری به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این همایش، آشنایی دانش آموزان با بحران کمبود آب و ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آب در خانه و مدرسه می باشد.
رییس سازمان دانش آموزی فارس به اهمیت آموزش در فرهنگ مصرف آب اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در خصوص آموزش روش مصرف بهینه آب و صرفه جویی در این زمینه، آموزش در مدارس بهترین زمان و دوره طلایی محسوب می شود و برای تحقق این امر برگزاری چنین همایش هایی در سطح استان بسیار موثر واقع خواهد شد.
وی یادآور شد: این پرسش به منظور فرهنگسازی هم سوال از خانواده ها را مورد توجه قرار داده و هم از دانش آموزان و فرهنگیان خواسته است آثار فرهنگی و هنری خود را در رابطه با موضوع سئال به دبیرخانه پرسش مهر ارسال کنند که در این راستا نیز استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است.
کلاری بیان کرد: اداره فرهنگی و هنری معاونت پرورشی مسئولیت دریافت آثار و تفکیک آثار و داوری آن را انجام داده که اقدامی بسیار بزرگ و ارزشمند است.
این مقام مسئول بیان کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد هوشیاری و آگاهی در زمینه کم‌آبی به عنوان یک مشکل ملی مطرح است و توجه به بحران کم آب یک وظیفه همگانی است که باید هم دستگاه های فرهنگی و اجتماعی به ویژه دستگاه های متولی آب قدم های جدی بردارند.
رییس سازمان دانش آموزی فارس تصریح کرد: البته باید توجه داشت برای بحران فعلی باید خیلی فراتر از مسائل فرهنگی به موضوع کم آبی نگاه کرد زیرا فقط 7 درصد آب صرف شرب و صنعت می شود و مابقی در بخش کشاورزی مصرف می شود که باید در این راستا با پیگیری های فعالتر باید تصمیمات جدی تری گرفته شود.
وی در پایان یادآور شد: در همایش "ایست آب نیست" از برگزیدگان آثار راه یافته به مرحله کشوری نیز تجلیل و قدردانی می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن