تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820349240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳ کشته در انفجار یک ساختمان مسکونی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ۳ کشته در انفجار یک ساختمان مسکونی
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: شب گذشته انفجار در یک ساختمان مسکونی به علت نشت گاز جان ۳ نفر را گرفت و 2 نفر نیز شدیدا دچار سوختگی شدند.
فارس: درباره حادثه انفجار در یک مجتمع مسکونی اظهار داشت: در ساعت 23:27 دقیقه شب گذشته انفجار شدید در یک منزل مسکونی واقع در خیابان پیروزی به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: انفجار در یک منزل دو طبقه قدیمی که در هر طبقه یک واحد 50 متری بود رخ داده است و هر دو طبقه از آتش شعله‌ور بود.

ملکی بیان داشت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد 5 نفر در داخل ساختمان محبوس هستند که آتش‌نشانان توانستند و مرد 30 و  50 ساله را که شدیداً دچار سوختگی شده بودند خارج و در ادامه عملیات نجات یک خانم 50 ساله، دختر 13 ساله و پسر بچه 10 ساله نیز از خانه شعله‌ور خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شد که مشخص شد در لحظات نخست انفجار جان خود را از دست داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره علت این حادثه بیان داشت: نشت گاز در یکی از وسایل گازسوز علت اصلی این انفجار بوده است و در ساعت 13 دقیقه بامداد عملیات این حادثه به اتمام رسید.




تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن