تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804247754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از افتتاح بیمارستان تأمین اجتماعی پیامبر اعظم(ص) -میلاد2 تا سفر وزیر کار به اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: وزارت کار در هفته‌ای که گذشت؛
از افتتاح بیمارستان تأمین اجتماعی پیامبر اعظم(ص) -میلاد2 تا سفر وزیر کار به اصفهان
افتتاح بیمارستان تأمین اجتماعی پیامبر اعظم(ص) -میلاد2 و کلنگ زنی ها و بهره برداری های در جریان سفر وزیر کار به اصفهان از جمله مهمترین اخبار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته گذشته بود.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران توانمندسازی زنان برای توسعه صندوق های اعتباری خرد محلی و شبکه سازی صندوق های خرد موضوعی بود که هفته گذشته علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در نهمین نشست مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشاورین امور زنان و خانواده وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی که به میزبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، در خصوص آن سخن گفت و اظهار کرد: امام خمینی (ره) همواره در بیانات خود به گذاره‌های مهمی اشاره می‌کردند، آنچه امام خمینی (رخ) به عنوان حضور مردم در صحنه و همچنین حضور زنان در صحنه یاد می‌کردند، امروز کلید واژه‌ای برای بحث مشارکت و مشارکت زنان است.
 
به دنبال درمان رایگان بیماران هستیم

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم شکرگزاری سلامت اعلام کرد: در تامین اجتماعی به دلیل اینکه هزینه و درآمد دست خودمان است در تلاش هستیم تا بتوانیم ساختاری ایجاد کنیم که همه بیماران به صورت رایگان درمان شوند.
 
قدردانی رئیس اتاق تعاون ایران از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

رئیس اتاق تعاون ایران از حمایت های بی دریغ فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی و دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از ابلاغ اصلاحیه قانون تعاون تشکر و قدردانی کرد.
 
سینما به آرمان های انقلاب و ماندگاری ارزش های اصیل انقلاب وفادار بوده است/ سینما باید بیانگر واقعیت های اجتماعی باشد

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر گفت: همزمانی جشنواره فیلم فجر با ایام انقلاب حاوی این پیام است که سینمای ایران سینمایی است که با تحول بزرگ اجتماعی ایران عجین شده . سینمایِ انقلاب اسلامی ایران است.

افتتاح بیمارستان تأمین اجتماعی پیامبر اعظم(ص) -میلاد2

بیمارستان پیامبر اعظم(ص) -میلاد2 امروز با حضور مهندس جهانگیری معاون اول رییس جمهور و دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کرمان افتتاح شد.

این بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر 170 میلیارد تومان ساخته شده و امروز به صورت رسمی  مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
دولت با برنامه ریزی فقر درمان را از بین برد

علی ربیعی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان 300 تختخوابی تامین اجتماعی پیامبر اعظم (ص)  با بیان اینکه دولت در حوزه هایی از جمله آموزشی، مسکن و درمان به طور منظم و مرتب برنامه دارد، گفت: 34.5 میلیون نفر از 39 میلیون بیمه شده در تامین اجتماعی از خدمات درمانی استفاده می کنند.
 
همه چیز از جشنی متفاوت در تهران؛از افتتاح مرکز علوم اعصاب ایران تا تحت پوشش قرار گرفتن۱۱ داروی دیگر بیماران خاص و خاطره وزیر رفاه از بیماری همسر

جشن شکرگزاری سلامت در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور جمعی از بهبود یافتگان بیماران سرطانی کودکان کاشت حلزون شده، کودکان پیوند مغز استخوان شده، بیماران‌ ام اس، دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هنرمندانی همچون رضا داوود‌ نژاد حسین محب اهری و ورزشکارانی همچون مایلی کهن، دکتر دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو دکتر سروش رئیس بیمارستان شریعتی برگزار شد.

ازافتتاح مدرن‌ترین کارخانه فرآوری سنگ دنیا در نطنز تا کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب شهر زواره

افتتاح مدرن ترین کارخانه فرآوری سنگ دنیا در نطنز و کلنگ زنی سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهر زواره از جمله اقدامات وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر هیئت دولت به اصفهان بود.

وی در اولین اقدام خود با مردم نمایندگان و فرماندار شهرستان نطنز دیدار کرد و جویای مشکلات آنان شد.

ربیعی در ادامه سفر خود در شهرستان نطنز مدرن‌ترین کارخانه فرآوری سنگ دنیا را افتتاح کرد.
 
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت کار و معاونت امور زنان ریاست جمهوری

تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت کار و معاونت امور زنان ریاست جمهوری در مراسمی با حضور مشاوران امور بانوان و خانواده وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی، به امضای علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهین دخت ملاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری رسید.
 

روند صعودی شکاف جنسیتی اشتغال طی 5 سال

وحیده نگین مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت کار و معاونت امور زنان و خانواده که امروز شنبه در مجموعه تلاش برگزار شد گفت: با نگاهی به روند اشتغال از سال 88 تا 92 در می‌یابیم که سهم شاغلان مرد روند صعودی داشته در حالی که سهم شاغلان زن روند نزولی داشته است.  
 
وی با اشاره به اینکه از این رو  با پدیده مردانه شدن اشتغال و زنانه شدن بیکاری مواجه هستیم گفت: شکاف جنسیتی اشتغال طی این دوره 5 ساله روند صعودی داشته است و می‌توان گفت جذب مردان در بازار کار نسبت به زنان بیشتر است.
 
افزایش اشتغال زنان در مشاغل خدماتی

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم انعقاد تفاهم همکاری بین وزارت کار و معاونت امور زنان ریاست جمهوری که در مجموعه تلاش برگزار شد اظهار کرد: ما نمی‌توانیم واقعیت اجتماعی زن را نادیده بگیریم چرا که اگر قرار باشد در خصوص مسیر توسعه زنان سخن گوییم بدون آگاه شدن بر واقعیت اجتماعی زن امکان پذیر نیست.  
 
وی به زنانه شدن محیط‌های کاری اشاره کرد و افزود: آمارهای نشان می‌دهد که اشتغال زنان پایین آمده است اما محیط شرکت‌های خصوصی به ویژه در توسعه خدمات غالبا زنانه هستند.
 
پوشش حمایتی از 200 هزار زن سرپرست خانوار/ افزایش تعاونی‌های زنان در شهرهای کوچک و روستایی

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه وزارت کار و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که روز شنبه در مجموعه تلاش امضا شد، با اشاره به اینکه بخشی از تفاهم نامه در خصوص زنان بی سرپرست و بد سرپرست بود بیان کرد: درحال حاضر بیش از 200 هزار زن بی‌سرپرست را تحت پوشش حمایتی قرار داده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در این تفاهم‌نامه بحث توانمند سازی زنان در فرآیند برنامه ششم توسعه کشور را مورد بحث قرار دادیم، ادامه داد: همچنین افزایش تعاونی های زنان به ویژه در شهرهای کوچک و روستایی مورد بررسی قرار گرفت که از منابع بانک توسعه و تعاون در همین زمینه استفاده خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/







کد خبر: ۵۱۲۹۸۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن