تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821151740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قهرمان قهرمانان 86/هدف رسانه ملي توسعه ورزش است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قهرمان قهرمانان 86/هدف رسانه ملي توسعه ورزش است
رئيس سازمان صدا و سيما در هشتمين مراسم تجليل از برترين‌هاي ورزش هدف رسانه ملي را توسعه ورزش دانست و خواستار همكاري قهرمانان ملي در جهت ترويج فرهنگ ورزش همگاني شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، مراسم تجليل از برترين‌هاي ورزش سال 86 با حضور عزت‌الله ضرغامي، محمد علي‌آبادي رئيس سازمان ورزش، علي‌اصغر پورمحمدي مدير شبكه سه، روساي فدراسيون‌ها، مديران كميته ملي المپيك، عليرضا دبير، هادي ساعي، حسين رضا‌زاده، اميررضا خادم، مديران رسانه و ورزشكاران در مركز همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد.

در اين مراسم ضرغامي گفت: تفاوت قهرماني در كشور ما با دنيا در اين است كه قاطبه مردم ما توقع دارند قهرمانان آنها پهلوان نيز باشند و اين توقع بجا به علت پيشينه فرهنگي و ديني اين كشور است. منظور ما از پهلواني، امري آرماني و دست‌نيافتني نيست، بلكه يك قهرمان ملي با مراقبت از خود مي‌تواند الگويي ارزشمند براي جوانان جامعه باشد.

حميد سوريان قهرمان قهرمانان ورزش سال 86

وي در ادامه افزود: ركوردهاي مسابقات دنيوي داراي حد و سقف و از بين رفتني است، در حالي كه قهرماني در حوزه معنويت انتها ندارد. توسعه كشور مبتني بر منابع انساني است و تربيت نسل سالم و پرنشاط و پرانگيزه وابستگي مستقيم به امر ورزش دارد. هدف رسانه ملي توسعه ورزش است و قهرمانان ملي بايد براي ترويج فرهنگ ورزش همگاني با سازمان همكاري كنند.

رئيس رسانه ملي قهرماني را مقدمه‌اي براي ورود به دنياي جوانمردي و پهلواني دانست و گفت: پهلوان كسي است كه همزمان با پرورش جسم، در حوزه‌هاي معنوي و رفتار انساني تلاش مي‌كند. وي براي همه ورزشكاران شركت‌كننده در بازي‌هاي المپيك پكن آرزوي توفيق كرد و از آنان خواست با رفتار و اخلاق انساني و ديني خود براي ورزشكاران جهان الگو باشند.

در اين مراسم مهندس علي‌آبادي معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني نيز ضمن تقدير از تلاش‌هاي فراوان صدا و سيما در جهت برگزاري مراسم تجليل از قهرمانان برتر كشور گفت: اين تقدير نونهالان و نوجوانان ما را اميدوار به آينده‌ايي روشن مي‌كند.

وي افزود: با حمايت‌هاي سازمان صدا و سيما از ورزش كشور در سال آينده قهرماناني شايسته در ابعاد مختلف ورزش و اخلاق معرفي خواهيم كرد. معاون رئيس جمهور با اشاره به رويكرد قوي سازمان تربيت بدني در احداث ورزشگاهها و اماكن ورزشي در اقصي نقاط كشور اظهار داشت: توسعه در ورزش اتفاق نمي‌افتد مگر با توسعه در زيرساخت‌ها.

علي‌آبادي با ارائه آماري در مورد پروژه‌هاي ورزشي ساخته شده در كشور گفت: تعداد 2100 پروژه ورزشي را امسال تقديم خواهيم كرد. امسال 1500 پروژه ورزشي تكميل و تا سال 1388 حدود 1500 پروژه ديگر احداث خواهد شد. در بازي‌هاي آسيايي دوره آينده جايگاه چهارم آسيا را در نظر داريم و با سعي و تلاش ان شاء الله به آن خواهيم رسيد.

در مراسم تجليل رسانه ملي از قهرمانان برتر سال 86 با اهداء لوح سپاس از حميد سوريان قهرمان كشتي فرنگي قدرداني و وي به عنوان قهرمان قهرمانان معرفي شد. همچنين در اين مراسم با اهداء لوح سپاس به خانواده شهيد مهدي رضايي مجد و شهيد ناصر كاظمي از نقش تأثيرگذار اين دو شهيد برجسته به عنوان الگوهاي ورزش قهرماني كشور تجليل شد.

در اين مراسم از خانواده مرحوم آيدين نيكخواه بهرامي تقدير شد. سعيد ابراهيمي در كشتي آزاد، احسان حدادي در پرتاب ديسك، بهزاد خداداد و سارا خوش‌جمال فكري در تكواندو، احمد دقاقله‌پور در بسكتبال باويلچر، مجتبي غياثي در واليبال، مهدي سهرابي در دوچرخه‌سواري، صمد نيكخواه بهرامي در بسكتبال و علي مظاهري در بوكس 10 قهرمان برتر ورزش ايران معرفي شدند.

در هشتمين مراسم تجليل از قهرمانان برتر كشور از قهرمانان برگزيده استان‌ها نيز تقدير شد. هادي ساعي قهرمان تكواندو جهان و المپيك، احسان قائم‌مقامي در شطرنج و ليلا ابراهيمي دارنده برنز رقابت‌هاي دو و ميداني آسيا قهرمانان برگزيده استان تهران شناخته شدند.

محمد شاهنوري داور نمونه واليبال و محسن تركي داور فوتبال نيز جايزه گرفتند. همچنين علي دايي به عنوان سرمربي نمونه فوتبال و غفور كامروا، رضا سيمخواه و مصطفي كارخانه هم به ترتيب در رشته‌هاي بسكتبال باويلچر، كشتي فرنگي و واليبال به عنوان مربي برتر معرفي و فدراسيون‌هاي تكواندو، واليبال، دو و ميداني و بسكتبال هم برتر شناخته شدند.
 شنبه 28 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 390]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن