تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820838116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن انقلاب اسلامي در کشور سامورايي ها برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۳۸ق.ظ)
جشن انقلاب اسلامي در کشور سامورايي ها برگزار شد جشن انقلاب اسلامي ايران با حضور تني چند از شخصيت هاي سياسي , فرهنگي , اقتصادي و ديپلمات هاي مقيم ژاپن برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، در اين مراسم که شامگاه سه شنبه در اقامتگاه سفير جمهوري اسلامي ايران در توکيو برگزار شد، «رضا نظرآهاري» سفير ايران در ژاپن در سخناني به تشريح دستاوردهاي 36 ساله انقلاب اسلامي پرداخت.
وي همچنين با ابراز تاسف از کشته شدن دو تبعه ژاپني به دست گروه تروريستي - تکفيري داعش، پيام تسليت خود و مردم ايران را به ميهمانان ژاپني حاضر در مراسم اعلام کرد.
سفير ايران در ژاپن گفت: در خلال روزهايي که خبر گروگانگيري دو تن از اتباع ژاپني منتشر شد، از نزديک شاهد بودم ايرانيان و همه مسلمانان مقيم ژاپن نگران سلامتي آنان بوده و براي بازگشت آنان کنار خانواده هايشان دعا مي کردند.
وي گفت: خطر رشد پديده شوم خشونت و افراط گرايي و برداشت نادرست از اسلام باعث شد حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران در نامه اي به جوانان اروپا و آمريکا آنان را دعوت به مطالعه در دين مبين اسلام کند.
سفير ايران در ژاپن همچنين در اين مراسم به مناسبات دوستانه و تاريخي دو ملت ايران و ژاپن اشاره کرد و از آمادگي کشورمان جهت توسعه مناسبات اقتصادي و تجاري با شرکت ها و مؤسسات ژاپني خبر داد.
«سوکاسا اوئه مورا» مديرکل خاورميانه و شمال آفريقا وزارت امور خارجه ژاپن نيز در اين مراسم فرارسيدن سالروز سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران را تبريک گفت.
وي همچنين از ابراز همدردي سفير و مردم ايران با مردم ژاپن در حادثه کشته شدن دو تبعه ژاپني به دست گروه داعش قدرداني کرد و گفت: اين حادثه باعث شد که ما ژاپني ها، تفاوت بين افراط گرايي و اسلام را درک کنيم.
مدير کل خاورميانه و شمال آفريقاي وزارت امور خارجه ژاپن گفت: همانطور که «شينزو آبه» نخست وزير کشورمان در آخرين سفر خود به خاورميانه اعلام کرد توکيو اعتدال را بهترين راه پيشبرد امور مي داند.
وي گفت: ژاپن از اين پس قصد دارد جهت براي برقراري صلح و امنيت در خاورميانه مسووليت خود را به طور جدي دنبال کند. از نظر ما جمهوري اسلامي ايران کشور قدرتمند و بزرگ منطقه خاورميانه است و نقش مهمي در صلح و امنيت آن دارد.
مديرکل خاورميانه و شمال آفريقا وزارت امور خارجه ژاپن يادآور شد: سابقه روابط دوجانبه ايران و ژاپن به بيش از هزار سال پيش بر مي گردد. از اين رو ما قصد داريم که براي صلح و امنيت منطقه خاورميانه، با ايران همکاري کنيم.
در اين مراسم همچنين نمايندگاني از دولت، وزارت امور خارجه، نمايندگان مجلس، فرماندهاني از نيروهاي مسلح، نمايندگان احزاب سياسي، مديران شرکت هاي اقتصادي، اصحاب رسانه، استادان دانشگاه، همچنين تعداد ديگري از شخصيت هاي اقتصادي و فرهنگي ژاپن و سفيران و ديپلمات هاي مقيم حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن