تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802820653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناديده گرفتن ظرفيت‌هاي کشور براي حل مشکلات اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ بهمن ۱۳۹۳ (۸:۳۴ق.ظ)
محمد رضا باهنر تاکيد کرد: ناديده گرفتن ظرفيت‌هاي کشور براي حل مشکلات اقتصادي نايب رييس دوم مجلس گفت: امروز مطالبات وسيعي شده است، اما متأسفانه با تمام پيشرفت‌‌هاي صورت گرفته از يک طرف بايد شرمنده باشيم که در کشور ايران اسلامي اکثر قريب به اتفاق خانواده‌ها فارغ التحصيل بيکار دارند؛ اين موضوع بسيار ظلم است.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، محمد رضا باهنر همزمان با شب 22 بهمن در سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي که از سوي جبهه پيروان خط امام و رهبري استان قم در مسجد حضرت زين‌العابدين(ع) برگزار شد،‌ به بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي پرداخت.
وي گفت: ما هر کجا ايستادگي کرديم، موفق و پيروز بوديم، ولي هرجا ايستادگي نکرديم نتوانستيم به موفقيتي برسيم؛ مشکل ما اين است که اقتصاد کلان را با توجه به ظرفيت‌هاي کشور نتوانستيم حل کنيم؛ جاهايي فکر مي‌کنيم که بسيار کار سياسي مي‌کنند آقايان؛ دولت هم مي‌آيد مي‌خواهد دو يا سه سال نسبت به دولت قبلي مانور بدهد؛ اين‌که برخي مي‌آيند و تمام همت خود را مي‌گذارند تا دولت‌ قبلي را تخريب کنند، ظلم است.
دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اين‌که همه دولت‌ها تلاش کرده‌اند، بيان داشت: البته مشکلاتي داشتند و نسبت به عملکردها انتقاد مي‌توان کرد، ولي اين‌که گفته شود هيچ کاري از سوي آنها صورت نگرفته است و هر چه بوده ما کرديم ظلم است؛ کارهاي زيادي صورت گرفته است، ولي کارهاي که صورت نگرفته بيشتر است.
محمدرضا باهنر ادامه داد: امروزه خواسته‌هاي مردم بيشتر شده است که اين‌ها نيز حق بوده و بايد آنها را رفع کرد؛ امروز مطالبات وسيع شده است، ولي متأسفانه با تمام پيشرفت‌‌هاي صورت گرفته از يک طرف بايد شرمنده باشيم که در کشور ايران اسلامي اکثر قريب به اتفاق خانواده‌ها فارغ التحصيل بيکار دارند؛ اين بسيار ظلم است.
وي با تأکيد بر گسترش توليد داخلي خاطرنشان کرد: توليد بايد راه بيفتد که نمي‌افتد، متأسفانه برخي از جاها به جاي اين‌که به دنبال کار رفته شود، بسياري کار سياسي مي‌شود، البته اين‌کار سختي دارد که تدبير، خرد، مشورت و شجاعت مي‌خواهد؛ براي نمونه در بحث هدفمندي يارانه‌ها که خدا آقاي احمدي نژاد را به سلامت بدارد، عاقبت به خير بکند، اگر هم مشکلي داشته از سر تقصيراتش بگذرد، ايشان هدفمندي يارانه‌ها را از ابتدا 45 هزار تومان قرار داد؛ ما روز اول خواهش کرديم، التماس کرديم، دعوا کرديم که آقا 45 هزار تومان را شروع مي‌کني، نمي‌توانيم ادامه بدهيم، زيادي است؛ گفتيم با 20 هزار تومان شروع کنيد تا دخل و خرج به هم بخورد؛ از آن زمان ما ماهي 600 تا 700 ميليارد تومان کسري داريم تا يارانه نقدي بدهيم، يعني درآمد افزايش هزينه‌ها با چيزي که به مردم مي‌دهيم هماهنگ نيست؛ براي رفع اين کمبود يا بايد هزينه‌ها را کم کنيم، يعني به عده‌اي يارانه ندهيم يا کمتر يارانه بدهيم، يا درآمدها را اضافه کنيم و يا از اين شرکت، آن شرکت، بانک مرکزي پول بدون پشتوانه به مردم بدهيم که هر سه راه حل داراي مشکلاتي است.
وي يادآور شد: وقتي مجلس به دولت مي‌گويد، هدفمندي يارانه افرادي که درآمد بالاي دارند را قطع کنيد، بايد شجاعت وجود داشته باشد و به مردم بگويند کساني که ماهي 3 ميليون تومان بالاتر حقوق مي‌گيرد، بايد يارانه‌شان قطع شود؛ اين 45 هزار تومان چنين فردي را فقير يا ثروتمند نمي‌کند، ولي براي فردي که درآمد ماهانه او 300 تا 500 هزار تومان است، بسيار مؤثر هست، براي اين کار که مي‌توانند فکري بکنند، اين جا که مي‌رسد شجاعت مي‌خواهد.
باهنر در ادامه با بيان اين‌‌که انقلاب اسلامي از جهات مختلفي نسبت به ديگر انقلاب‌ها ممتاز و متمايز بود، بيان داشت: به فرموده امام راحل اين انقلاب انفجار نور بود و افرادي که عمق مطلب را مي‌ديدند، مي‌دانستند که اين انقلاب چه آثاري بر جهان خواهد داشت.
وي افزود: پيش از انقلاب عده‌اي مي‌گفتند دين مزاحم پيشرفت، آزادي و عدالت است؛ مي‌گفتند که دين افيون ملت‌ها است و با تکيه بر دين نمي‌توان انقلاب کرد؛ در داخل کشور نيز اين‌گونه بود.
دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اين‌که امام راحل بايد ضمن مبارزه با شاه و ملحدان، با ساده لوحان مذهبي نيز مقابله مي‌کردند، بيان داشت: گروهي مي‌گفتند با دين نمي‌توان انقلاب کرد؛ گروهي ديگر ساده لوحان مذهبي بودند که در برابر امام مي‌ايستادند و معتقد بودند که نبايد دين را به سياست آلوده کرد، چون سبب وهن دين مي‌شود.
وي يادآور شد: در اين شرايط انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد، امام راحل نيز در برابر اين افراد ايستاده و فرمودند «ما مأمور به انجام وظيفه هستيم نه نتيجه؛ نتيجه با خداوند متعال است».
نايب رييس مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌که پيش از پيروزي انقلاب اسلامي جهان به دو قطب شرقي و غربي تبديل شده بود، بيان داشت: انقلاب ما حرف تازه‌اي زد و همزمان اين دو قطب را نفي کرد؛ عده‌اي مي‌گفتند که با اين شرايط نمي‌توان با دين حکومت تشکيل داد و بايد به آمريکا و يا به شوروي پيوست.
وي تصريح کرد: ولي نسل نخست انقلاب اسلامي کار سترگ تشکيل حکومت اسلامي را تحت رهبري امام راحل انجام داد؛ نسل دوم انقلاب نيز جنگ را اداره کرده و در برابر مستکبران به پيروزي رسيدند؛ در جنگ تحميلي يک طرف ايران اسلامي بود و طرف ديگر تمام دنيا بود.
دبير کل جبهه پيروان خط امام و رهبري با بيان اين‌که هزار ميليارد دلار در جنگ تحميلي به کشور ما خسارت وارد شد، گفت: نسل سوم شروع به ساخت کشور کردند؛ در پيشرفت علمي کشور تلاش کردند، به گونه‌‌اي که حتي در مسائلي که از نخستين روزهاي انقلاب در تحريم بوديم به بيشترين پيشرفت‌ها رسيده‌ايم.
وي ادامه داد: ما در کشورهاي زياد شاهد انقلاب بوديم، ولي هيچکدام دوام نياورد و يا اين‌که به نتيجه نرسيد؛ براي مثال آمريکايي‌ها جز خرابي، کشتار، انفجار، بدبختي و گرسنگي هيچ چيزي به مردم افغانستان ندادند.
باهنر با بيان اين‌که غربي‌ها خود اعتراف مي‌کنند که جمهوري اسلامي ايران ام القراي جهان اسلام است، اظهار داشت: ما هر روز شاهد گسترش انقلاب اسلامي در کشورهاي مختلف هستيم؛ چرا که قلوب افراد را تسخير مي‌کند؛ براي مثال حاج قاسم سليماني از فرماندهان جنگ بود که خدا خواست به عنوان ذخيره باقي بماند و اکنون عشق بچه‌هاي عراقي و سوري امام خامنه‌اي و سرباز بودن براي حاج قاسم است.
وي يادآور شد: حاج قاسم سليماني در سوريه و عراق محبوب‌تر از حاج قاسم در ايران است؛ حتي حوثي‌هاي يمن نيز عاشق رهبر معظم انقلاب هستند؛ به قدري دشمنان از انقلاب اسلامي، اسلام، امام و رهبري ناراحت هستند که به نبي اکرم(ص) توهين مي‌کنند؛ اين‌ها براي خالي کردن کينه‌هاي خود کاريکاتور ايشان را مي‌کشند، مي‌دانند که اين به ضررشان است، ولي چشم و دلشان کور شده است.
نايب رييس مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌که دشمنان خيال مي‌کردند با رحلت امام(ره) انقلاب از هم مي‌پاشد، گفت: در هنگام انتخاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به عنوان رهبري رسانه‌هاي دشمنان تا 48 ساعت ساکت شده بودند و هيچ تحليلي ارائه نمي‌دادند و با اين انتخاب تمام نقشه‌هاي آنها از بين رفت.
باهنر در بخشي از سخنان خود با بيان اين‌که بيشترين، فجيع‌ترين و گسترده‌ترين قتل‌ها تاريخ از سوي غربي‌ها صورت گرفته است، بيان کرد: امروز همين‌هاي که مدعي حقوق بشر هستند، بدترين کشتارها را انجام داده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن