تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استمرار حضور مردم در صحنه‌هاي مختلف بيانگر پشتيباني محکم از آرمان هاي نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۴ب.ظ)
وزارت امور خارجه: استمرار حضور مردم در صحنه‌هاي مختلف بيانگر پشتيباني محکم از آرمان هاي نظام است وزارت خارجه طي بيانيه اي اعلام کرد: استمرار حضور مردم انقلابي و بزرگ ايران در صحنه‌هاي مختلف به خصوص راهپيمايي عظيم جشن پيروزي انقلاب اسلامي بيانگر پشتيباني محکم براي پيگيري اهداف، آرمان ها و مطالبات به حق مردم به ويژه در عرصه روابط خارجي کشور بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران ضمن گراميداشت سي و ششمين سالروز پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي به رهبري امام خميني (ره) رهبر فقيد انقلاب اسلامي و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، اين مناسبت بزرگ و تاريخ ساز را به رهبري معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه‌اي، رئيس محترم جمهور و آحاد مردم شريف ايران اسلامي به ويژه خانواده‌هاي محترم شهدا و ايثارگران انقلاب، جنگ تحميلي و عرصه‌هاي علم و فن آوري و ديپلماسي تبريک و تهنيت عرض مي‌کند.
تغيير مباني و اصول سياست و روابط خارجي از نخستين عرصه‌هاي تغيير و تحول در سايه پيروزي انقلاب اسلامي و نظام جديد برآمده از مردم سالاري ديني بوده که تاثيرات راهبردي بر روندهاي سياست داخلي و خارجي کشور مبتني بر عناصر استقلال طلبي و آزادي خواهي ملت ايران در صحنه جهاني را به همراه داشته است که بدون شک نقطه عطفي در روند تحولات داخلي، منطقه‌اي و بين‌المللي به شمار مي‌رود.
جايگاه رفيع جمهوري اسلامي به همراه دستاوردها و پيشرفت هاي ايران اسلامي بر پايه نقش و حضور مستقيم مردم در حماسه سازي و مشارکت فعال و هوشمندانه در تعيين سرنوشت خود در انتخابات متعدد و به خصوص حمايت و پشتيباني ملت بزرگ از دولت برآمده از اراده مردم در طول اين سال ها نمود يافته است.
استمرار حضور مردم انقلابي و بزرگ ايران در صحنه‌هاي مختلف به ويژه راهپيمايي عظيم جشن پيروزي انقلاب اسلامي بيانگر پشتيباني محکم براي پيگيري اهداف، آرمانها و مطالبات به حق مردم به ويژه در عرصه روابط خارجي کشور بوده و وزارت امور خارجه حضور گسترده ملت شريف ايران در راهپيمايي سي و ششمين سالگرد جشن پيروزي انقلاب اسلامي را سرمايه بسيار ارزشمند کشور براي کارگزاران سياست خارجي در انجام ماموريت‌هاي خود بويژه در اين برهه حساس مي‌داند.
کارگزاران سياست خارجي در دستگاه ديپلماسي همچون تمامي سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي مصمم هستند تا با تکيه بر قدرت لايزال الهي و استمداد از امام عصر حضرت مهدي (عج)، دعاي خير و حمايت‌هاي صريح و صميمانه مقام معظم رهبري، رئيس جمهور محترم و مردم خوب و انقلابي ايران، با عزم و اراده‌اي راسخ از سرمايه‌ها و منافع ملي کشور دفاع کرده و بويژه در موضوع هسته‌اي از محور مهم و خدشه ناپذير حقوق مسلم و طبيعي مردم ايران درحفظ و استفاده از فن آوري صلح آميز هسته‌اي صيانت کنند.
خدمتگزاران ملت در وزارت امور خارجه همگام با آحاد مردم ايران در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن سال جاري حضور مي‌يابند و همزمان نمايندگي‌هاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور نيز با برگزاري جشن‌هاي باشکوه و مراسم روز ملي کشورمان، ابعاد پيشرفت‌ها و دستاوردهاي ايران اسلامي را براي جهانيان و علاقه مندان به نظام مقدس جمهوري اسلامي معرفي و تبيين خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن