تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802783816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بروجرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جلوه‌ای از پشتیبانی مردمی از نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بروجرد:
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جلوه‌ای از پشتیبانی مردمی از نظام است
امام جمعه بروجرد ایستادگی 36 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‎ و زیاده خواهی‎‏های دشمنان را نشات گرفته از وجود پشتیبانی مردمی دانست و گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جلوه‌ای از پشتیبانی مردمی از نظام است.

خبرگزاری فارس: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جلوه‌ای از پشتیبانی مردمی از نظام است



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی به معنای واقعی کلمه مردمی است که ملت ایران 36 سال پیش با ایثار و فداکاری و نثار خون خود آن را به پیروزی رساندند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان نظام همه ساله با تبلیغات مسموم سعی در القاء این تفکر دارند که همراهی مردم با نظام اهداف آن و انقلاب اسلامی کمرنگ شده است، تاکید کرد: دشمنان به خیال خام خود می‎پنداشتند فشارهای مالی، تنگناهای اقتصادی و تشدید تحریم‎ها و تهدیدهای سیاسی ملت ایران را خسته کرده و آنها دیگر حاضر نمی‏‌شوند با اهداف نظام همراهی کنند.
امام جمعه بروجرد ادامه داد: اینها همه در حالی است که ملت غیور، مومن و ولایی ایران اسلامی همه ساله در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده و دشمن شکن پوزه دشمنان را به خاک مالیده و بار دیگر مهر تائیدی بر اتحاد و یک‌رنگی مردم و همسویی آنها با نظام جمهوری اسلامی ایران می‎زنند.
حجت الاسلام ترابی حضور اقشار مختلف با تفکرات مختلف و طیف‏‌های سیاسی در راهپیمایی این روز را نشان دهنده همسویی آحاد ملت با سیاست‏‌های نظام دانست و اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حمایت و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی ایران و ارکان نظام به خصوص ولایت مطلقه فقیه اعلام و تمام توطئه‌‏های یک ساله دشمنان را خنثی می‏‌کنند.
وی ادامه داد: شهروندان بروجردی همچون دیگر اقشار ملت ایران در 22 بهمن امسال یک بار دیگر ایستادگی و مقاومت خود در برابر زیاده خواهی و باج‌خواهی‏‌های آمریکای جنایتکار، صهیونیسم بین‌الملل و کشورهای همسو با آنها اعلام می‏‌کنند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه قدرت‏‌های سلطه‌گر دنیا ملتی که خواهان استقلال و  سیادت خود هستند، راحت نگذاشته و در مسیر پیشرفت آنها مانع تراشی می‏‌کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران شهدای زیادی را تقدیم و هرگونه مشکلات اقتصادی و تحریم را در راستای سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحمل کرده‏‌اند.
وی اضافه کرد: 22 بهمن روزی است که ملت ایران به دنیا نشان می‎دهند، همچنان به آرمان‎های امام راحل و انقلاب وفادار بوده و مطیع فرامین رهبری و پشتیبان دولت‌مردان هستند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ملت ایران مردمی بیدار، هشیار و دشمن شناس هستند، افزود: آنان با حضور به موقع در صحنه‎های انقلاب اهداف دشمنان را خنثی می‎کنند. انتهای پیام/2304/

93/11/15 - 19:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن