تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798346112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشش مراسم یوم‌الله 22 بهمن با حضور 520 خبرنگار در تهران/آغاز مراسم رسمی با لحظه ورود امام (ره) در صحن شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در نشست خبری مسئول کمیته مراسم دهه فجر مطرح شد
پوشش مراسم یوم‌الله 22 بهمن با حضور 520 خبرنگار در تهران/آغاز مراسم رسمی با لحظه ورود امام (ره) در صحن شهدا
مسئول کمیته مراسم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مراسم رسمی آغازین همزمان با لحظه تاریخی ورود امام(ره) در شبستان جدید حرم مطهر(صحن شهدا) توسط اقشار مردم و مسئولین و با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و قرائت پیام خانواده شهیدان برگزار می‌شود.

پوشش مراسم یوم‌الله 22 بهمن با حضور 520 خبرنگار در تهران/آغاز مراسم رسمی با لحظه ورود امام (ره) در صحن شهدا
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، محسن صباغ مسئول کمیته مراسم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست مطبوعاتی که صبح امروز در محل در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، در تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه آغاز تغییرات گسترده در آسیای غربی و حتی جهان اسلام است و طی دهه‌های گذشته همواره راه خود را به سوی اذهان آزادی‌خواهان در اقصی نقاط جهان گشوده و در این راه به توان ایدئولوژیک بالقوه و ذاتی خود متکی است.  
 
وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام(ره) اگر چه در حدود و ثغور مرزهای مشخص متولد شد، اما هیچ گاه در چارچوب این مرز و بوم محدود نشد و امروز شاهدیم در فراتر از مرزهای جغرافیایی و در سایر کشورها مورد توجه قرار گرفته است.
 
رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: علت اینکه حضرت امام(ره) بر روی کلمه جمهوری اسلامی تاکید داشتند همین است که جمهوری اسلامی می‌بایست محور و شاکله‌اش اسلام و اتکا به مردم باشد و امروز انقلاب اسلامی پشتوانه امید محرومین و مستضعفان عالم قرار گرفته است.
 
صباغ با اشاره به ماهیت ضد استکباری انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب یک انقلاب دینی و ضد استکباری است و با شجاعت، درایت، ساده زیستی و حمایت از مستضعفین توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی در سال 57 به پیروزی رسید و امروزه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز توانسته تمامی فتنه‌های دشمنان اسلام را خنثی نماید.
 
وی با اشاره به اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی اظهار داشت: اقدام هتاکانه و جاهلانه نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) مورد انزجار تمامی انسان‌های معتقد و مردم با بصیرت ایران قرار گرفت و این توهین یقیننا توهین به تمامی مقدسات ادیان الهی است.
 
رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به اهداف این ستاد بیان داشت: از اهم اهداف این ستاد افزایش آگاهی عمومی به ویژه در میان نسل جوان نسبت به آرمان‌های امام(ره)، تدوین کارآمدی نظام اسلامی براساس ارزش‌های معنوی، معرفی دستاوردهای انقلاب و غبارزودی از برخی دستاوردها و.... است.
 
صباغ پیرامون برنامه‌های انجام گرفته از 5 تا 11 بهمن اظهار داشت: در این هفته برنامه‌هایی برگزار شد از جمله ادای احترام و نثار گل به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توسط اقشار مردم، اقلیت‌های دینی، مسئولان و مقامات رسمی لشکری و کشوری، آماده سازی حرم مطهر به منظور برپایی مراسم آغازین جشن‌های دهه فجر است.
 
وی با اشاره به برنامه‌های یوم‌الله 12 بهمن تصریح کرد: مراسم رسمی آغازین همزمان با لحظه تاریخی ورود امام(ره) در شبستان جدید حرم مطهر(صحن شهدا) توسط اقشار مردم و مسئولین و با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و قرائت پیام خانواده شهیدان برگزار می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های ویژه 12 بهمن با برگزاری مراسم ویژه در حرم مطهر حضرت امام(ره) در تهران و سایر شهرستان‌ها آغاز می‌شود و بیش از 520 نفر از اصحاب رسانه در تهران، مراسم‌های این روز را پوشش خبری می‌دهند.  
 
رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های ویژه مکان جلوس حضرت امام(ره) که به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران بازسازی شده، رژه موتورسواران در مسیر حرکت امام(ره) از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا و در سایر استان‌ها، گلباران مسیر حرکت امام(ره) است.
 
صباغ با اعلام دیگر برنامه‌های این روز گفت: نواختن ناقوس کلیساها، مراسم ویژه در کلیسای کلدانی آشوریان در تهران، نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی، اجرای مراسم ویژه در عرشه ناب جماران در بندرعباس، رژه شناورهای دریایی در بندر انزلی، آغاز سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، برپایی‌ مراسم‌های ویژه در برج میلاد و مراسم ویژه مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای بهشت زهرا سراسر کشور می‌باشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بیش از 520 خبرنگار، تصویربردار و عکاس که 65 نفر آن‌ها عوامل رسانه‌های خارجی هستند در تهران و 1800 نفر در سراسر کشور مراسم 12 بهمن را پوشش خبری می‌دهند و تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری هر چه بهتر مراسم یوم‌الله 12 بهمن انجام گرفته است.  
انتهای پیام







کد خبر: ۵۱۱۷۹۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن