تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821009765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه شهرستان قشم:تحريم اقتصادي نعمت بزرگي براي ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه شهرستان قشم:تحريم اقتصادي نعمت بزرگي براي ايران است
داخلي. اجتماعي. نمازجمعه.

امام جمعه شهرستان قشم گفت : دشمنان نظام اسلامي با تحريم ‪ ۳۰‬ساله خود در واقع يك نعمت بزرگ را نصيب ملت ايران كرده‌اند.

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام والمسلمين عباس رمضاني پور در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهرستان‌قشم، افزود: همه پيشرفت‌هايي كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي نصيب ملت ايران شده به شكرانه تحريم‌هاي آمريكا و ايادي آن مي‌باشد.

وي با اشاره به بيانات امام راحل (ره) كه گرانفروشي و احتكار را باعث سخت شدن معيشت قشر نيازمند جامعه و غضب خداوند دانستند، گفت: جايز نيست كساني كه امورات ارزاق عمومي ملت را در دست دارند با احتكار و گرانفروشي، عرصه را بر ملت ايران تنگ كنند.

خطيب جمعه شهرستان قشم،بااشاره به فرمان رهبرمعظم انقلاب خطاب به رييسان سه قوه درخصوص اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسي اظهارداشت:اگر مسوولان امر به اين فرمان بطوردقيق عمل مي‌كردند،امروز اقتصادايران تحت تاثيربحران اقتصادي بيگانگان قرار نداشت.

وي بااشاره به ايام عزاداري حضرت فاطمه(س)تاكيدكرد:ارزش انساني مسلمانان در احترام به‌خاندان عصمت و طهارت و برپايي باشكوه مراسم عزاداري آنان است و بايد در ايام شهادت دخت گرامي پيامبر رحمت،باحضور گسترده خود ضمن اداي احترام به‌ساحت مقدس آن حضرت،زمينه شفاعت آخرت رانيزبراي خود فراهم كنيم.

امام‌جمعه شهرستان‌قشم، با اشاره به مناسبت‌هاي هفته، روز جهاني ارتباطات را به دست‌اندركاران اين امر كه در جاي جاي ميهن اسلامي زمينه استفاده عموم مردم از وسايل ارتباطي را فراهم كرده‌اند، تبريك گفت.

وي، با اشاره به افت تحصيلي دانش‌آموزان و دانشجويان، گفت: شرايط براي پيشرفت‌هاي علمي در كشور فراهم است و دانشمندان جوان كشور نيز با همت خود موفق به كسب دستاوردهاي مهمي شدند كه شما جوانان بايد ادامه‌دهنده اين راه باشيد، لذا با همت بيشتر خود مانع از افت تحصيلي شويد.

حجت‌الاسلام والمسلمين رمضاني‌پور، در پايان خطبه‌ها بااشاره به وقوع زلزله در كشور چين، با بازماندگان اين حادثه، ابراز همدردي كرد. ك/‪۲‬
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن