تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802979983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويكرد مديريت شهري اصفهان محروميت زدايي است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رويكرد مديريت شهري اصفهان محروميت زدايي است
رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان تاكيد كرد:محروميت زدايي از كالبد منطقه ۱۴ اصفهان رويكرد مديريت شهري اصفهان است .
رضا اميني در مراسم بهره برداري از طرح هاي منطقه ۱۴ اصفهان ، افزود: شهروندان ساكن در منطقه ۱۴ اصفهان از نظر فرهنگي و معنوي از امتيازات ويژه اي برخوردار هستند.
وي به حضور مادران شهيد خرازي و شهيد طياره در اين مراسم اشاره كرد و اظهارداشت: حضور مادران شهدا مايه بركت است و بدون ترديد دعاي خير آنها سبب تحرك مديران جهادي اصفهان براي خدمت رساني به شهروندان خواهد بود.
رييس شوراي اسلامي شهر اصفهان از كاركنان شهرداري منطقه ۱۴ براي اجراي اين طرح ها تشكر كرد و گفت: بسياري از زحمات كاركنان شهرداري از چشم بينندگان پنهان است ولي هر شهروندي از خدمات آنها بهره برده است.
وي از معتمدان محلات منطقه ۱۴ اصفهان كه سبب اطمينان خاطر مديران شهري در اجراي طرح ها ي منطقه ۱۴ قدرداني نمود.

درادامه اين مراسم مدير منطقه ۱۴ شهرداري اصفهان نیز در سخنانی ضمن تبريك ايام دهه فجر از حضور خانواده شهدا، روحانيون، معتمدان و اهالي منطقه كه هميشه در صحنه هستند، تشكر و قدرداني كرد، گفت: امروز ۴۶ ميليارد تومان پروژه عمراني و خدماتي در منطقه ۱۴ به بهره برداري مي رسد.
وي افزود: از اين اعتبار حدود ۳۳ ميليارد تومان آن هزينه آزادسازي و تملك است كه ۲۴ ميليارد تومان به صورت غيرنقدي و معوض و مشاركت با مردم تملك شده است.
مدير منطقه ۱۴ اصفهان با تاكيد بر مشاركت شهروندان منطقه تصريح كرد: بر اساس نظر سنجي معاونت برنامه ريزي و پژوهش شهرداري با توجه به معضلات و مشكلات منطقه، حدود ۶۵ درصد از اهالي منطقه از فعاليت هاي انجام شده، رضايتمندي داشته اند.
كارگر با اشاره به بخش نامه شهردار اصفهان در جهت تدوين بودجه سال آينده خاطرنشان كرد: بودجه ۹۴ با سرلوحه قراردادن رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در زمينه هاي مديريت شهري ، همت مضاعف كار مضاعف ، اقتصاد مقاومتي ، توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني و اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي و با لحاظ نمودن نظر شورا و تاكيد بر عدالت اجتماعي در توزيع منابع و توجه به محروميت زدايي تدوين شده است.
وي اظهار داشت: اين مهم نشان دهنده نگاه شهرداري به محروميت زدايي در مناطق محروم است.
مديرمنطقه ۱۴ اصفهان ادامه داد: براي سال آينده ۲۰ ميليارد تومان از محل محروميت زدايي شهرداري مركزي به منطقه ۱۴ اختصاص يافت.
كارگر با اشاره به اينكه امروز بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع به فضاي سبز منطقه اضافه مي شود، گفت: همچنين ۱۰ هزار مترمربع زمين تملك شده است كه با حضور مديران شهري كلنگ زني مي شود كه ۸۰ درصد مبلغ زمين به صورت غيرنقدي تامين شده است.
وي با بيان اينكه پارك عمان ساماني ، پارك جلوان و فضاي سبز نهرشاه پسند از ديگر ديگر طرح هاي آماده بهره برداري است، افزود: خيابان ابوريحان شمالي نيز امروز در اختيار شهروندان قرار مي گيرد كه با افتتاح اين خيابان ۳۰ هزار مترمربع به معابر منطقه اضافه مي شود.
مدير منطقه ۱۴ اصفهان به پروژه هاي محله محور اشاره كرد و تصريح كرد: آسفالت معابر، جدول گذاري، پياده روسازي و ساماندهي انهار از پروژه هايي است كه با هزينه اي بالغ بر ۶ ميليارد تومان از محل محروميت زدايي اجرا شده است.
كارگر با بيان اينكه در بخش تجهيزات ترافيكي نيز ۱ ميليارد تومان، هزينه شده است، خاطرنشان كرد: فاز دوم ورزشگاه امام خميني(ره) به وسعت ۱۲۰۰ مترمربع نيز آماده بهره برداري است.
وي با اشاره به اينكه فرهنگسراي دارك تا پايان سال به بهره برداري مي رسد، اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه اي كه با خيرين مسكن ساز انجام شده ۱۰۰ هزار مترمربع زمين در اختيار آنها قرار داده شده است تا به صورت مشاركتي در جهت تامين معوض پلاك هايي كه در مسير طرح ها قرار مي گيرد، ساختمان هايي با قيمت ارزان و اصولي احداث شود.
مدير منطقه ۱۴ شهرداري اصفهان به توسعه حرم زينبيه اشاره كرد و ادامه داد: طي جلسات متعدد فاز اول توسعه حرم زبنبيه آغاز شده به طوري كه تاكنون ۲ هزار مترمربع زمين از سوي شهرداري جهت توسعه حرم اختصاص داده شده است تا سال آينده شاهد اجراي آن باشيم.
كارگر اضافه كرد: در جلساتي كه با سازمان نوسازي و بهسازي تشكيل شده قرار است از زمين هاي موجود در منطقه سودان و باطون كه از پتانسيل هاي منطقه هستند، جهت جلوگيري از تفكيك خلاف ضابطه و ساخت وسازهاي ريزدانه ، طرحي جامع آماده و اجرا شود تا شاهد رشد منطقه باشيم.
وي با اشاره به اينكه بايد به تجميع پلاك هاي ريزدانه توجه كرد، گفت: در محله سودان ۹ پلاك تجميع شده و پروانه هاي ساختماني آماده صدور است.
مدير منطقه ۱۴ شهرداري اصفهان با اشاره به اجراي رينگ چهارم ترافيكي افزود: ۳۰۰ هزار مترمربع از رينگ چهارم ترافيكي به طول ۴ كيلومتر و عرض ۷۰ متر در محدوده منطقه ۱۴ قرار دارد.



منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن