تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820544599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توان نظامي داعش کاهش يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۷ب.ظ)
مقام اردني: توان نظامي داعش کاهش يافته است فرمانده نيروهاي هوايي ارتش اردن اعلام کرد که از زمان پيوستن کشورش به مبارزه عليه داعش، توان نظامي اين گروه کاهش يافته است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، ژنرال منصور الجبور، فرمانده نيروهاي هوايي ارتش اردن، با اعلام اين موضوع که جنگنده‌هاي آن کشور طي سه روز گذشته 56 حمله به مواضع و نفرات داعش در سوريه کرده‌اند، مي‌گويد در پي آن «نزديک به 20 درصد ظرفيت‌هاي اين گروه به تحليل رفته است».
بر اساس اين گزارش، در ديگر سو، در همسايگي سوريه، قواي عراقي خود را براي انجام حمله‌ زميني گسترده‌اي به گروهک ترويستي داعش آماده مي‌کنند.
حملات اردن پس از آن شدت گرفت که داعش فيلمي از زنده سوزاندن خلبان گروگان‌ گرفته شده آن کشور منتشر کردند.
ارتش آن کشور، نيروي هوايي اردن يک پنجم پروازهاي ائتلاف به رهبري آمريکا را در سوريه، عليه مواضع گروهک تروريستي داعش انجام داده است.
به گفته فرمانده نيروي هوايي ارتش اردن، از زماني که آن کشور به حملات ائتلاف پيوسته است، 7 هزار نفر از تروريست هاي داعش کشته شده‌اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن