تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جشنواره «سرودهاي انقلابي» در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۳۴ب.ظ)
برگزاري جشنواره «سرودهاي انقلابي» در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان لرستان مرحله استاني ششمين جشنواره «سرودهاي انقلابي» به‌مناسبت دهه فجر توسط کميته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان لرستان امروز، ۲۰ بهمن با رقابت ۹ گروه سرود در خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرحله استاني ششمين جشنواره «سرودهاي انقلابي» به‌مناسبت دهه فجر توسط کميته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان لرستان امروز، ۲۰ بهمن با رقابت ۹ گروه سرود در خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد.
اين جشنواره سرودهاي انقلابي در قالب برنامه‌هاي کميته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر لرستان در ايام دهه فجر امسال با شرکت گروه‌هاي سرود منتخب از کميته امداد امام خميني(ره)، کانون پرورش فکري و آموزش و پرورش و بهزيستي استان لرستان برگزار مي‌شود.
اين جشنواره در محل سالن شهيد فهميده کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان لرستان در دو گروه کودک و نوجوان شامل اول تا ششم ابتدايي در گروه کودک و اول راهنمايي تا اول دبيرستان در گروه نوجوان و در قالب گروه‌‌هاي 10 تا 15 نفره اجرا مي‌شود.
در پايان از بين 9 گروه شرکت‌کننده در اين مرحله بنا بر راي هيئت داوران متشکل از حکيم‌زاده، فرضي‌پور و نماينده آموزش و پرورش، سه گروه به‌عنوان گروه‌هاي برتر انتخاب و از آنها تجليل خواهد شد.
محمدتقي کائيدي، مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان لرستان در اين جشنواره با تبريک به‌مناسبت دهه فجر گفت: سه عامل در پيروزي انقلاب اسلامي نقش اساسي داشتند که اين سه عامل شامل نقش رهبري و پيروي بي‌چون و چراي مردم از رهبر، اتحاد و همدلي همه گروه‌ها، قشرها، طوائف و همچنين استقامت است.
وي اضافه کرد: در طول تاريخ ما شاهديم هر زماني مردم پيرو رهبر خود بوده اند و از رهبر حمايت کرده اند آن ملت در همه عرصه‌ها موفق بوده‌اند نظير آن مسلمانان صدر اسلام بودند که در جنگ احد از رهبر خود پيروي نکردند و با سرپيچي از فرمان وي جنگ را به دشمن باختند.
کائيدي اظهار کرد: امروز هم اين سه عامل يعني رهبري، اتحاد و همدلي و استقامت سه عامل و رمز ماندگاري و بيمه کردن انقلاب در برابر توطئه‌هاي دشمن است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن