تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی: 435 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی عفو و گذشت در ارومیه ارسال شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی:
435 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی عفو و گذشت در ارومیه ارسال شد
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: 435 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی عفو و گذشت ارسال شده است.

خبرگزاری فارس: 435 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی عفو و گذشت در ارومیه ارسال شد



به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، معصوم قلی‌زاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره ملی عفو و گذشت که در سالن جلسات دادگستری کل استان ترتیب یافت، اظهار داشت: این جشنواره در بخش کودکان و نوجوانان نیز در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه جشنواره مورد اشاره در بخش کودکان و نوجوانان در قالب‌های مختلف از جمله داستان‌نویسی، خاطره‌نویسی، نقاشی، وبلاگ، نشریه دیواری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به طور قطع در روزهای آینده برای جمع‌آوری آثار سایر شرکت‌کننده‌ها اقدام می‌شود.
قلی‌زاده بر ضرورت استفاده از ظرفیت نهفته در مدارس زیرپوشش سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد و ادامه داد: در صورت تعامل و همکاری این مجموعه می‌توان اقشار بیشتری از دانش‌آموزان را در این جشنواره شرکت داد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اظهار به اینکه بین نوجوانان مقاطع مختلف تحصیلی افراد علاقه‌مند و مستعد زیادی جهت شرکت در این قبیل جشنواره‌ها وجود دارد، اضافه کرد: باید برای اطلاع‌رسانی برگزاری این جشنواره گام برداشت.
وی فعالیت این مجموعه را تخصصی، ویژه کودکان و نوجوانان دانست، یادآوری کرد: باید از سبک‌های هنری و تبلیغی مناسب برای تشویق کودکان جهت شرکت در این جشنواره استفاده کرد، به طوری که در این راستا بنر طراحی کرده‌ایم.
وی به توزیع بنرهای مورد اشاره بین جامعه هدف خود اشاره کرد و گفت: برای افزایش استقبال مردم از این جشنواره باید از ظرفیت‌های نهفته در رسانه‌های مناطق مختلف آذربایجان غربی استفاده حداکثری به عمل آورد، تا اهداف ترسیم شده از این جشنواره تحقق یابد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اظهار به اینکه از سن پایین برای نهادینه‌سازی تفکرات صحیح، اصلاح برخی باورها و تغییر نگرش‌های موجود باید گام برداشته شود، اظهار داشت: کانون با همت سایر نهادهای فرهنگی در این سمت گام برمی‌‌دارد.
قلی‌زاده نونهالان را آینده‌سازان کشور اسلامی دانست، یادآوری کرد: تربیت درست و اسلامی نسل جدید کشورمان اعم از کودکان و نوجوانان اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، که باید در این سمت و سو برنامه‌ریزی کرده و اقدامات لازم انجام داد.
انتهای پیام/61002

93/11/14 - 12:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن