تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804837078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسمان آبي زمين پاک را از شبکه هاي اجتماعي دنبال مي کنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۲۴ق.ظ)
چکامه چمن ماه؛ آسمان آبي زمين پاک را از شبکه هاي اجتماعي دنبال مي کنم بازيگر جوان سينماي ايران در پاسخ به اينکه آيا علاقه مند به عضويت در کمپين آسمان آبي، زمين پاک است، بيان کرد: براي شرايط زيست محيطي و هواي اين روزها متاسفم و هر کاري از دستم بربيايد براي داشتن شهر و کشوري بهتر انجام مي دهم.
به گزارش خبرگزاري موج، چکامه چمن ماه در حاشيه جشنواره فيلم فجر و حضور در برج ميلاد تهران درباره آلودگي اين روزهاي هواي تهران گفت: فقط راجع به تهران حرف زدن يک مقدار بي‌انصافي است چراکه حتماً در اخبار خوانده‌ايد آلودگي هوا در اهواز شديد بوده و تا چه اندازه زندگي مردم و سلامتشان به خطر افتاده است. بنابراين اين روزها بايد نگران آلودگي هواي تهران و همه کشور بود.
بازيگر فيلم اعترافات خطرناک ذهن من درباره اينکه چه کساني مي‌توانند در کمپين آسمان آبي، زمين پاک نقش مؤثري داشته باشند، اظهار کرد: مسؤولان هستند که بايد خيلي جدي اين وضعيت را پيگيري کنند چراکه واقعيت آن است اين روزها تک‌تک افراد نمي‌توانند کار خاصي انجام دهند اما اداره‌کنندگان امور مي‌توانند هدايتگر امري چنين مهم باشند.
چمن ماه با تأکيد بر اينکه بهتر است سرزمينمان را به هر روشي که ممکن است آباد کنيم، در ادامه در پاسخ به اين پرسش که آيا از وجود کمپين آسمان آبي، زمين پاک خبر دارد، اظهار کرد: اين کمپين را در شبکه‌هاي اجتماعي ديده‌ام و دنبال مي‌کنم.
بازيگر فيلم ازدواج صورتي در ادامه تأکيد کرد: براي به نتيجه رسيدن اين کمپين بايد فرهنگ نياز به حفظ آسمان آبي و زمين پاک به وجود بيايد. بنابراين بهتر است طولاني‌مدت به اين موضوعات فکر کنيم. يعني به فکر حل کردن مشکل براي امروز و فردا يا يک ماه و دو ماه نباشيم بلکه به آينده و به بچه‌هايمان فکر کنيم که قرار است چند سال ديگر در چه هوايي تنفس کنند.
چمن ماه با ابراز تأسف از شرايط کنوني محيط زيستي تهران و آلودگي هواي پايتخت بيان کرد: نه به‌عنوان يک بازيگر بلکه به‌عنوان يک شهروند بر اين باورم حرکت به سمت درختکاري در مسير کمپين آسمان آبي، زمين پاک در همه محلات شهر تهران مي‌تواند مردم را متوجه اوضاع کند چراکه درخت‌ها و باغات در کشور به ساختمان تبديل مي‌شوند.
وي خاطرنشان کرد: واقعيت اين است که همه نسبت به آلودگي هواي تهران يک‌ذره بي‌فکريم چراکه اگر به اين مسئله به‌طوري جدي و تيمي فکر شود قطعاً قابل‌حل خواهد بود، اما در جريان هواي تهران هر کس ساز خودش را مي‌زند.
بازيگر فيلم گهواره‌اي براي مادر با تأکيد بر اينکه به نظر من شهرداري به‌تنهايي مسؤول هواي تهران نيست و بايد همه ارگان ها دست‌به‌دست هم دهند، در ادامه خاطرنشان کرد: اگر خدايي نکرده در هر مملکتي جنگ شود يا کشوري بخواهد به حريم و مرزهاي کشوري ديگر تجاوز کند، ديگر مسؤول و شهروند معنا ندارد. فرقي نمي‌کند همه دست‌به‌دست هم مي‌دهند؛ آلودگي اين روزهاي تهران هم همان جنگ است با اين تفاوت که ممکن است الآن کسي تير نخورد اما تعداد کساني که به دليل آلودگي هوا جان خود را از دست مي‌دهند قربانيان اين جنگ امروز با آلودگي هوا هستند و نبايد نسبت به آن‌ها بي‌تفاوت باشيم.
چمن ماه در خاتمه اظهاراتش يادآور شد: اين روزها آدم‌هاي زيادي به دليل مشکلات تنگي نفس و يا مشکلات قلبي ناشي از آلودگي جان خود را از دست مي‌دهند، اما درست نيست بگوييم فقط شهرداري مسئوليت دارد؛ نه اين‌طور نيست. همه و همه در اين ماجرا به‌اندازه خودشان مسؤول هستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن