تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819077462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال 750 اثر به جشنواره «رسانه، نظم و امنيت» اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۴۳ب.ظ)
ارسال 750 اثر به جشنواره «رسانه، نظم و امنيت» اصفهان معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از ارسال 750 اثر از سوي اصحاب رسانه در بخش هاي خبر، گزارش، مصاحبه و عكس براي شركت درجشنواره استاني «رسانه، نظم و امنيت» خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ جهانگير کريمي با تبريک ايام اله دهه مبارک فجر به نقش ويژه رسانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها به دليل تأثيرگذاري خاصي که بر روي افکار عمومي دارند مي‌توانند با ارائه اخبار و گزارش‌هاي صحيح، دقيق، سريع و شفاف و همراه با تحليل‌هاي کارشناسي و پيام‌هاي آموزنده در افزايش امنيت جامعه و احساس امنيت مردم نقش ويژه‌اي ايفا کنند.
اين مقام مسؤول با اشاره به عملکرد مثبت رسانه‌هاي استان در انعکاس حوادث و رخدادهاي اجتماعي و تنوير افکار عمومي در مواقع خاص تصريح کرد: در اين زمينه رسانه‌هاي استان کارنامه درخشاني را طي سال‌هاي اخير در عرصه نظم و امنيت از خود برجاي گذاشتند و با همکاري صميمانه و تنگاتنگي که بين اصحاب رسانه و مسؤولان نيروي انتظامي به وجود آمد شاهد کاهش جرائم و تخلفات در برخي از حوزه‌ها و همچنين هوشياري بيشتر مردم بوديم.
سرهنگ کريمي عنوان داشت: بر اين اساس به‌منظور تجليل از تلاش‌ها و زحمات رسانه‌ها در عرصه نظم و امنيت، جشنواره‌اي با عنوان «رسانه، نظم و امنيت» را در سوم اسفند امسال با حضور پرشور تمامي صاحبان قلم و رسانه در تالار شهروند شهر اصفهان برگزار مي‌شود.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان بابيان اينکه اين جشنواره در چهار بخش خبر، گزارش، مصاحبه، و عکس برگزار مي‌شود گفت: تاکنون 750 اثر از سوي اصحاب رسانه به دبيرخانه جشنواره ارسال‌شده و طي جلسات مختلف توسط گروه‌هاي داوري موردسنجش و ارزيابي قرارگرفته است.
وي، کنش وري رسانه‌ها در حيطه ترويج قانون‌گرايي و نظم‌پذيري و سازوکارهاي رسانه‌اي ارتقاي نظم و امنيت اجتماعي را ازجمله محورهاي جشنواره برشمرد و افزود: بر اساس نظر هيئت داوران به نفرات اول تا سوم هر بخش جوايز نفيسي از سوي فرماندهي انتظامي استان اصفهان اهدا خواهد شد.
سرهنگ کريمي در خصوص اهداف برپايي اين جشنواره گفت: قطعاً نيروي انتظامي با برپايي اين‌گونه گردهمايي‌ها و جشنواره‌ها به دنبال تقويت بسترها و زمينه‌هاي بيشتر همکاري رسانه‌ها در حوزه نظم و امنيت عمومي و تقويت نقش و سهم آنان در پيشگيري اجتماعي از جرائم است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن