تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818908895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 400 اثر در جشنواره رسانه، نظم و امنيت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۱۴ق.ظ)
حضور 400 اثر در جشنواره رسانه، نظم و امنيت معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي از ارائه 400 اثر توسط اصحاب رسانه در جشنواره استاني رسانه، نظم و امنيت در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ سيد احمد خسروي در حاشيه نشست هم انديشي پليس و رسانه گفت: با توجه به اثربخشي جشنواره رسانه، نظم و امنيت در سال گذشته كه در سطح ملي برگزار شد با برنامه ريزي صورت گرفته به منظور كيفي سازي شاخصه هاي اجرايي، در سال جاري اين جشنواره به صورت استاني در سراسر كشور برنامه ريزي و اجرا شد.
وي اضافه كرد: در استان مركزي نيز استقبال بسيار خوبي از برگزاري جشنواره صورت گرفته كه با توجه به درخواست خبرنگاران مهلت ارسال آثار نيز به مدت 10 روز و تا دهم بهمن ماه تمديد شد.
سرهنگ خسروي از ارائه 400 اثر از سوي خبرنگاران رسانه هاي استاني به دبيرخانه جشنواره خبر داد و بيان داشت: با توجه به مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره، برنامه ريزي لازم براي داوري آثار نيز اجرايي شده است.
اين مقام انتظامي ادامه داد: در اين راستا دو كميته اجرايي و كميته علمي فعاليت دارند كه كميته علمي به منظور بررسي آثار از جمع خبرنگاران و اساتيد دانشگاهي انتخاب شده و آثار را بررسي خواهند كرد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي در پايان خاطر نشان كرد: اختتاميه جشنواره رسانه، نظم و امنيت در 10 اسفندماه برگزار خواهد شد و در اين مراسم از برگزيده شدگان تقدير به عمل مي آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن