تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش‌ها در پایتخت تا روز چهارشنبه ادامه می‌یابد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بارش‌ها در پایتخت تا روز چهارشنبه ادامه می‌یابد
کد خبر: ۴۷۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶ - 08 February 2015


یک کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ها در پایتخت تا روز چهارشنبه خبر داد و گفت: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بر مقدار بارش‌ها در تهران افزوده می‌شود و برای ارتفاعات تهران بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فارس، امین‌حسین نقشینه با اشاره به آخرین وضعیت جوی مناطق مختلف کشور گفت: امروز در برخی مناطق جنوب غرب، جنوب، غرب، نواحی مرکزی، بخش‌هایی از شرق، دامنه‌های البرز و به تدریج شمال شرق کشور بارندگی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این بارش‌ها گاهی با رعد و برق و وزش باد همراه است و در مناطق سردسیر نیز بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت جوی مناطق شرقی کشور گفت: فردا در شمال شرق و شرق کشور نیز این سامانه فعال است ضمن اینکه در غرب، جنوب غرب، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس بارش‌ها تداوم پیدا می‌کند. گسترش بارش‌ها سه‌شنبه دامنه جنوبی البرز و سواحل خزر را فرا می‌گیرد و روز چهارشنبه بارش‌ها در جنوب غرب، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، نواحی مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل شمال و شمال شرق تداوم خواهد داشت.

نقشینه افزود: فردا دمای هوا در سواحل دریای خزر افزایش پیدا می‌کند، در برخی مناطق سواحل غربی خزر از جمله استان اردبیل و گیلان وزش باد جنوبی نسبتا شدید می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: امروز در استان‌های خوزستان، ایلام، خراسان رضوی، جنوبی این سامانه فعال خواهد بود و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه علاوه بر این استان‌ها استان‌های بوشهر و جنوب فارس نیز وزش باد شدید خواهند داشت که د ر برخی از این نقاط وزش باد موجب گرد و خاک می‌شود.

نقشینه خاطر نشان کرد: در 3 روز آینده وزش باد شدید خلیج فارس را مواج و طوفانی می‌کند، شدت بارش‌های امروز در شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری و شمال بوشهر است و دوشنبه شدت بارش‌ها در شمال خوزستان و لرستان خواهد بود. روز سه‌شنبه نیز شدت بارش‌ها علاوه بر شمال خوزستان و لرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص تغییرات جوی استان تهران نیز گفت: برای تهران انتظار داریم امروز بعد از ظهر افزایش ابر و بارندگی پراکنده آغاز شود که در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی افزود: تهران تا 4 روز آینده بارش خواهد داشت و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بر مقدار بارش‌ها افزوده می‌شود و برای ارتفاعات تهران در این روزها بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بیشینه دمای هوای تهران امروز 15 درجه بالای صفر و صبح فردا کمینه دمای هوای تهران 8 درجه بالای صفر خواهد شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن