تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820227183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 15 میلیون مواد محترقه در تهران/آمادگی پلیس برای جمع آوری معتادان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سردار ساجدی نیا عملکرد 11ماهه پلیس پایتخت را تشریح کرد؛ کشف 15 میلیون مواد محترقه در تهران/آمادگی پلیس برای جمع آوری معتادان خبرگزاری پانا: رئیس پلیس پایتخت ضمن تشریح عملکرد این مرکز در طول یازده ماه سال جاری، اقدامات پلیس را برای جمع آوری معتادان، برگزاری مراسم یوم الله 22 بهمن، اقدامات برای نوروز 94 را اعلام کرد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۸ بهمن ساعت 12:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، سردار حسین ساجدی‌نیا امروز در نشستی خبری با اشاره به برنامه های پلیس پایتخت در یازده ماه گذشته اظهار داشت: در 11 ماهه اخیر 14 تن مواد مخدر در سطح شهر تهران کشف شده و 71 باند قاچاق مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به عملیات گسترده‌ای که در سه شب گذشته در تهران انجام گرفت، گفت: عملیات گسترده‌ای در حوزه مبارزه با مواد مخدر در 3 شب گذشته در سطح شهر تهران به وقوع پیوست. 34 پاتوقی که از قبل شناسایی شده بود پلیس حمله کرده و در این هجمه 137 نفر دستگیر شدند. دروازه‌ غار، فرحزاد، پل مدیریت از جمله پاتوق‌هایی بود که پلیس به آنها یورش برد و 55 نفر از 137 دستگیر شده عوامل اصلی فروش مواد مخدر بودند که هر کدام از آنها به میزان یک، 2 و 3 کیلو مواد نیز همراهشان بود که در مجموع در این عملیات جمعاً 304 کیلو از انواع مواد مخدر نیز کشف شد.
به گفته وی، در این عملیات از سگ‌های موادیاب نیز استفاده شد چرا که برای کشف موادی که در مکان‌های مختلف جاسازی شده بودند کمک بسیاری کردند. در طول هفته آینده و تا پایان سال نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا این دستگیری‌ها ادامه پیدا کند.
سردار ساجدی نیا در ادامه با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر در طول 11 ماه گذشته گفت: تاکنون به جز باندی که اخیرا کشف شد 14 تن مواد مخدر در سطح شهر تهران پخش شده و 71 باند قاچاق مواد مخدر نیز متلاشی شده است. از آغاز سال تاکنون 280 مرحله طرح دستگیری در حوزه مبارزه با مواد مخدر داشته‌ایم که این عملیات‌ها تا پایان سال نیز ادامه دارد.
به گفته وی، روزانه 120 تا 140 خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر می شوند.
اعلام آمادگی صد در صدی پلیس برای جمع‌آوری معتادان
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام آمادگی صد در صدی برای جمع‌آوری معتادان از سوی پلیس اظهار داشت: مسئولان مرتبط در حوزه کمپ باید بتوانند محل نگهداری برای معتادان را فراهم کند و گرنه برای پلیس کاری ندارد که بتواند معتادان را از سطح شهر جمع‌آوری کند.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به عملیات سه شب گذشته پلیس پایتخت نیز گفت: در این عملیات یک قاچاقچی مواد مخدر کشته و 4 نفر نیز زخمی شدند و چند سلاح گرم، تعداد قداره، قمه و پنجه بوکس نیز کشف و ضبط شد.
سردار ساجدی نیا همچنین با اشاره به حوزه سرقت خرد گفت: سرقت خرد 50 درصد سرقت‌های تهران را به خود اختصاص داده و اکثر قریب به اتفاق سرقت‌های خرد توسط معتادین اتفاق می‌افتد که قطعاً اگر بتوانیم معتادان را جمع‌آوری و در کمپ نگهداری کنیم در کاهش سرقت اثر مطلوبی خواهد داشت.
اقدامات پلیس برای تأمین امنیت مراسم یوم‌الله 22 بهمن
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به مراسم یوم‌الله 22 بهمن نیز خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تمام پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده و فرماندهی انتظامی نیز تمام مباحث امنیتی و انتظامی را پیش‌بینی کرده و برنامه‌ریزی‌های کامل در این زمینه انجام شده تا راهپیمایی خوبی را شاهد باشیم تا مردم بتوانند با حضور پررنگ خود برگ زرینی را برای انقلاب اسلامی رقم زنند. همچنین تعامل خوبی نیز با اتوبوسرانی و تاکسیرانی شده است. همچنین گشت‌های سواره و پیاده در محلات و در طول مسیر راهپیمایی مسیر را پوشش می‌دهند و شهروندان حضور دو تا سه برابری نیروهای انتظامی را شاهد هستند.
به گفته این مقام ارشد انتظامی، از 24 ساعت قبل مسیرهای راهپیمایی از نظر ترافیکی و امنیتی کنترل خواهند شد و از شب قبل نیز پاکسازی مسیر انجام می‌شود تا خودروهای پارک شده به خارج از محدوده هدایت شوند. از بالگرد برای گلریزان مسیر و همچنین پوشش خبری استفاده خواهد شد؛ همچنین تمهیدات ترافیکی در سه روز تعطیلی و کنترل ورود و خروج مسافران نیز توسط بالگرد انجام خواهد شد.
کشف 15 میلیون مواد محترقه در تهران
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با اشاره به کشفیات مواد محترقه در پایتخت نیز گفت: در طول دو سه هفته اخیر تا این لحظه بیش از 15 میلیون قطعه مواد محترقه کشف شده و جمع بار کشف شده 35 تن است. متأسفانه رشد 104 درصدی را نسبت به سال گذشته تا این لحظه در این حوزه شاهد بوده‌ایم که خوشایند نیست و اگر پلیس در این زمینه دغدغه‌ای دارد به دلیل سوانحی است که ممکن است برای شهروندان اتفاق بیفتد.
به گفته سردار ساجدی نیا، تا این لحظه 53 نفر درباره مواد محترقه دستگیر شده‌اند.
اقدامات پلیس پایتخت برای نوروز 94
رئیس پلیس پایتخت در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح خرید نوروزی نیز گفت: پلیس از ابتدای اسفندماه طرح خرید نوروزی و مراقبت‌های ویژه را در دستور کار خود قرار داده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم شده است. کلیه مراکز خرید و بازارها توسط پلیس آگاهی، پیشگیری و راهنمایی و رانندگی رصد می‌شوند تا شاهد سرقت و بی‌نظمی نباشیم و همکاران ما با حضور پررنگ خود از وقوع جرایم جلوگیری خواهند کرد.
وی با اشاره به مرحله اول این طرح از 15 اسفند تا پایان سال گفت: در این بازه زمانی نیز در حوزه پیشگیری و نظارت و تردد و حضور شهروندان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم شده و حتی برنامه‌ریزی برای ایام عید نیز انجام شده و مردم قطعاً حضور پررنگ پلیس را در محلات شاهد خواهند بود؛ همچنین شاهد افزایش گشتی‌ها در سطح محلات نیز خواهند بود.
در هر لحظه 400 گشت کلانتری در سطح تهران انجام می‌شود
به گفته سردار ساجدی‌نیا، 374 محله در سطح تهران داریم که در هر لحظه 400 گشت کلانتری در سطح تهران انجام می‌شود که تا پایان سال این تعداد افزایش می‌یابد. ضمن اینکه در ایام نوروز برای اولین بار از پلیس افتخاری در مأموریت‌های تهران استفاده شود.
سردار ساجدی نیا همچنین به بحث صندوق امانات بانک‌ها اشاره کرد و گفت: در بحث صندوق امانات سیاست کلی ناجا را داریم که در این زمینه مکاتبه و درخواست کرده‌ایم تا تعداد صندوق امانات افزایش پیدا کند چرا که با اجرایی شدن این طرح قطعاً کاهش سرقت در حوزه سرقت منازل و اماکن را شاهد هستیم.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن