تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802957563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايش آثار ۶ فيلمساز در هفتمين روز از جشنواره فجر در برج ميلاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۱۸ق.ظ)
نمايش آثار ۶ فيلمساز در هفتمين روز از جشنواره فجر در برج ميلاد شش اثر سينمايي در بخش‎هاي رقابتي سوداي سيمرغ، نگاه نو، هنر و تجربه و مستند در هفتمين روز از سي و سومين جشنواره فيلم فجر در سالن همايش‌هاي برج ميلاد به نمايش در مي‌آيد.
به گزارش خبرگزاري موج، فيلم‌هاي مزارشريف، آتلان، آزادي مشروط، شيفت شب، شرفناز، پدر آن ديگري در هفتمين روز از نمايش در بخش‌هاي سوداي سيمرغ، نگاه نو، مستند و هنر و تجربه به نمايش درمي‌آيند.
- مزار شريف
به کارگرداني حسن بيارزيده است و محصول حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي است، در خلاصه داستان اين اثر سينمايي که حسن بيارزيده فيلمنامه آن را نوشته، آمده است: مرداد ماه سال ۱۳۷۷ کنسولگري ايران، پس از سقوط مزار شريف و تصرف آن به دست طالبان شاهد جنايتي هولناک و کشتار ديپلمات‌هاي ايران در افغانستان بود.حسين ياري، مهتاب کرامتي، مسعود رايگان، علي عطايي، رضا عزيزي، مسعود سخايي، مهدي آگاهي، عمار تفتي، ابراهيم بيارزيده، پدرام يوسفي، محمد آقا محمدي، اميرحسين فتحي، حسين باشه آهنگر و عباس حبيبي بازيگران «مزار شريف» هستند.
- آتلان
نويسنده، کارگردان و پژوهشگر: معين کريم‌الديني، اين فيلم مستند زندگي پُر فراز و نشيب يک مربي ترکمن و اسبش را روايت مي‌کند.
- آزادي مشروط
به کارگرداني حسين مهکام، با مضمون اجتماعي روز و با محوريت توجه به زيرساخت‌هاي اجتماعي، فرهنگي، اخلاقي در جامعه است، شاهرخ فروتنيان، حسين پاکدل، عليرضا آقاخاني، عليرضا مظفري، محمد کارت، محمد علي کياني، بهاران بني احمدي، ميثم غني زاده از جمله بازيگران اين فيلم سينمايي هستند.
- شيفت شب
به کارگرداني نيکي کريمي روايت زني به نام ناهيد است که در خيابان‌هاي تهران به دنبال شوهرش مي‌گردد تا راز زندگي‌شان را کشف کند.
محمدرضا فروتن، ليلا زارع، سحر قريشي، اميرحسين آرمان، ترلان پروانه، امير آقايي، گوهر خيرانديش، حسين پاکدل، اکبر رحمتي، روح‌اله محرابي، سعيده عرب، شايان خليلي، ياس نوروزي بازيگران اين فيلم هستند.
- شرفناز
حسن نجفي اين فيلم را کارگرداني کرده است. در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: شرفناز بيم آن دارد که الياس به سرنوشت احمد دچار شود، او سال‌ها است به فرار از اين جهنم‌دره مي‌انديشد تا اين که يک روز دست الياس را گرفته و مي‌گريزد، اين فرار به گوش جمعه مي‌رسد و... حميرا رياضي، ضرغام استادي اصل، علي اوسيوند، ايوب افشار، سعيد گل بچه، خليل خاني، ياسمن اوسيوند بازيگران اين فيلم هستند.
- پدر آن ديگري
جديدترين ساخته يدالله صمدي است، داستان اين فيلم درباره جواني به نام شهاب است که در بيستمين سالروز تولدش با ديدن عکس‌هايي از دوران کودکي، خاطرات آن روزها را از نظر مي‌گذراند، او در دوران کودکي براي مقابله با بي‌توجهي خانواده و سرکوفت‌هاي پدرش مبني بر اين‌که خنگ است تصميم مي‌گيرد صحبت نکند، از همين روز تا سن مدرسه همگان گمان مي‌بردند که شهاب خنگ و عقب‌افتاده است و قادر به تکلم نيست تا اينکه روزي مادربزرگ پي به راز شهاب مي‌برد... حسين ياري، هنگامه قاضياني، بنفشه صمدي، مريم سعادت، افشين نخعي، رامونا شاه، سعيد کريمي، اکبر عبدي، جمشيد مشايخي، ثريا قاسمي، فريده سپاه منصور، شمسي فضل الهي، محمد ابهري، مهديار عزيزي، پارسا مشيري، سينا محمدي فر، آروند کريمي در اين فيلم هنرنمايي مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن