تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820780526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدیده برای فوتبال تبریز شاخ شد هت‌تریک پدیده در پیروزی برابر تراکتورسازی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پدیده برای فوتبال تبریز شاخ شد
هت‌تریک پدیده در پیروزی برابر تراکتورسازی
تیم فوتبال پدیده مشهد سومین برد خود را برابر تراکتورسازی تبریز را جشن گرفت.

خبرگزاری فارس: هت‌تریک پدیده در پیروزی برابر تراکتورسازی



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عصر امروز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در تبریز میزبان تیم پدیده مشهد بود.
تراکتورسازی برای گرفتن انتقام شکست دور رفت و جام حذفی برابر پدیده قرار گرفته بود و پدیده هم می‌خواست موفقیت‌های خود را برابر فوتبال تبریز ادامه دهد.
در دقیقه 20 بازی برخورد نسیم اف بازیکن ازبکستانی به اندوی دروازه‌بان تراکتور برخورد کرده و داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود تیم مهمان اعلام کرد که علیرضا حقیقی این ضربه را به گل اول بازی تبدیل کرد.
در دقیقه 41 ارسال خوب آندرانیک تیموریان مدافع تیم پدیده مشهد را به اشتباه واداشته و دروازه تیم خود را گشود.
در آخرین دقیقه بازی در نیمه اول نسیم اف با یک ضربه دقیق گل دوم تیم پدیده را به ثمر رساند.
در نیمه دوم تیم تراکتورسازی برای جبران گل خورده به دروازه حریف حمله کرد، اما با ضربه استثنایی بازیکن پدیده یک گل دیگر دریافت کرد. در دقیقه 51 رضا ناصحی با شوتی راه دور توپ را روانه دروازه تراکتور کرد که توپ پس از برخورد به تیر دروازه تراکتورسازی وارد دروازه حامد لک شد.
در ادامه بازی سامان نریمان جهان، ادینهو و محسن دلیر فرصت گلزنی داشتند که موفق نبودند. همچنین در دو صحنه بازیکنان تراکتورسازی معتقد به پنالتی بودند که داور مسابقه دستور ادامه بازی را داد.
پدیده نیز یک بار با اشتباه محرز لک صاحب یک فرصت شد و دو بار نیز بازیکنان این تیم با دروازه بان تراکتورسازی تک به تک شدند، اما ضرباتشان به خارج از دروازه رفت.
در نهایت بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با پدیده مشهد با نتیجه 3 بر یک به سود تیم پدیده به اتمام رسید. بازی رفت دو تیم نیز با یک گل به نفع تیم پدیده  خاتمه یافته بود.
این پنجمین برد پدیده  در سالجاری برابر فوتبال تبریز است. پدیده دو بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی تراکتورسازی را مغلوب کرده و تیم گسترش فولاد را در بازی رفت لیگ برتر و جام حذفی شکست داده است.
با این نتیجه تیم تراکتورسازی با 32 امتیاز به رده پنجم جدول تنزل یافته و تیم پدیده نیز با 24 امتیاز به رده نهم جدول صعود کرد.
 
اسامی تیم تراکتورسازی تبریز:
عیسی اندوی (از دقیقه 46 حامد لک)، فرشاد احمدزاده، مهدی قریشی، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار (از دقیقه 57 بهزاد بایرامی)، میرهانی هاشمی (از دقیقه 60 محسن دلیر)، سامان نریمان جهان ، لوسیانو ادینهو
سرمربی: رسول خطیبی
 
اسامی تیم پدیده مشهد:
 مجتبی روشنگر، ایگور پراهیچ، رضا حقیقی، اکبر صادقی، محمد غلامی، محمدرضا ناصحی (از دقیقه 79 یووانویچ)، محمد نژاد مهدی، بهادر نسیم اف (از دقیقه 80 میلاد غریبی)، مسعود نظرزاده، مهدی نظری (از دقیقه 26 مهدی خیری)، زوران کنزوویچ
سرمربی: علیرضا مرزبان
انتهای پیام/60017/ق30

93/11/17 - 18:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن