تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818920099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمالوند: فدراسيون اخطار ابراهيمي را پاک کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کمالوند: فدراسیون اخطار ابراهیمی را پاک کند
فراز کمالوند سرمربي گسترش فولاد اعتقاد دارد در بازي با پيکان باز هم داوري به ضرر اين تيم سوت زده است.

کمالوند در خصوص بازی با پیکان و حواشی این بازی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید:

از پیکان سرتر بودیم
مقابل پیکان بازی در اختیار ما بود و علاوه بر گلی که زدیم دو، سه موقعیت گلزنی هم داشتیم که نتوانستیم گل بزنیم. در صحنه ای که محمد ابراهیمی در محوطه جریمه سرنگون شد داور نه تنها پنالتی نگرفت بلکه به کارت زرد هم به او داد. اخطار بعدی هم به او داد و اخراج شد. متاسفانه ما اعتراض هم نمی توانیم بکنیم و فقط کنار زمین ایستاده بودم.

ابراهیمی را ببخشند
ما فیلم مسابقه را همراه با نامه ای به کمیته داوران فرستادیم و اگر نظر بدهند که پنالتی نبوده درخواست کردیم کارت زرد ابراهیمی را ببخشند. در کشورهای دیگر و ایران قبلا این اتفاق افتاده و باشگاه می خواهد تمام کارها روی اصول انجام شود و فردا هم نامه ای به فدراسیون فوتبال می فرستیم.

فشار روی ما زیاد است
فشار روی ما زیاد است و به همین خاطر شاید در کنفرانس از کوره در رفتم. در حال حاضر نتیجه گیری خیلی مهم است و باید در نیم فصل دوم امتیازات را بگیریم. ما روبه جلو کار کردیم و در زمین مقتدرانه حضور داشتیم.

بازیکنان سهل انگاری می کنند
البته این مسائل باعث نمی شود که بگوییم ایرادات فنی نداشتیم. بازیکنان ما سهل انگاری کردند و در بازی قبلی هم به بازیکنان گفته بودیم روی ضربات ایستگاهی مواظب باشند. در برنامه نود دقایق حساس بازی پخش می شود و همه می بینند کدام تیم بیشتر موقعیت داشت و سرتر بود. تیم ما روند حرکتی خوبی داشته و وضعیت تیم ما نگران کننده نیست. ما خوب بازی می کنیم در این شرایط در نیم فصل دوم خلق 3،4 موقعیت کار آسانی نیست. ما به مدافعان تیم گفتیم در زدن ضربات ایستگاهی نباید خط دفاعی باز شود. اما همین اتفاق می افتد و ما هم نمی توانیم در کنار زمین کاری بکنیم.



1393/11/17 14:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن