واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
استودیو پرآوازه Naughty Dog قبلا گفته بود که هدف 60 فریم بودن عنوان انحصاری PlayStation 4 یعنی بازی Uncharted 4: A Thief"s End را در نظر دارد. اما این استودیو به طریقی گفته قبلی خود را پس گرفته است و گفته که کاری را انجام می دهد که A Thief"s End بهترین باشد، حتی اگر این به معنای فریم ریت زیر 60 باشد. حال، Naughty Dog دوباره درباره 60 فریم بودن A Thief"s End صحبت کرده است. کارگردان این بازی آقای Neil Drukmann گفته است که دستیابی به این فریم ریت یک کار معمولی نیست. او گفت که Naughty Dog تمام تلاش خود در بهینه سازی بازی را انجام خواهد داد تا بازی بهترین شکل ممکن باشد. گرچه او نگفت که 60 فریم چیزی است که این توسعه دهنده قصد رسیدن به آن را دارد یا خیر. وقتی مجله Game Informer از Neil Drukmann در مورد اینکه اجرای بازی به صورت 60 فریم چقدر سخت می باشد، او پاسخ داد: "واقعا سخت! (استفاده از F word! :دی). برای هر بازی ـی همینگونه است. برای The Last of Us Remastered هم همینگونه بود و این بازی ـست که ما توسعه آن را تمام کرده ایم و دقیقا می دانیم که نتایج پایانی به چه شکلی می بایست باشند. و اینجا با Uncharted 4 ما در حال جابجا کردن مرز های آن در کات سین های real-time هستیم و این واقعا سخت است!" مستقیما پرسیده شد که آیا Naughry Dog قصد دارد بازی 60 فریم باشد؟ Drukmann پاسخ داد که بازی هم اکنون در حال توسعه است و فعلا چیزی وجود ندارد که اعلام کند. او گفت: "نمی دانم. هدف ما فقط ایجاد بهترین تجربه برای بازیباز است و الان نیز در حال انجام دادن این کار هستیم، بعد می بینیم که در کجای کار هستیم و آن را مجددا ارزیابی می کنیم. ما به طور مداوم در حال انتخاب گزینه هایی هستیم که بازی را بهترین کند و بهترین بنظر برسد." تریلر گیم پلی بازی که در ماه دسامبر و در حین مراسم PlayStation Experience به نمایش در آمد به صورت قفل شده روی 30 فریم اجرا میشد؛ هرچند که اعلام کردند بازی در همان موقع و همان مرحله توسعه با فریم ریت بالاتری اجرا میشد. کارگردان دیگر بازی آقای Bruce Starley نیز قبلا گفت که اگر باعث ایجاد اثرات منفی روی تجربه بازیباز شود پس Uncharted 4 به صورت 60 فریم نخواهد بود. او در ماه ژانویه گفت: "ما هرکاری را خواهیم کرد تا بازی ـی که خودمان می خواهیم را بسازیم. اگر این به معنی آن باشد که بازی 60 فریم باشد ولی باعث ایجاد اثرات منفی در تجربه بازیباز شود پس به عنوان توسعه دهنده بازی می گوییم که ما تجربه را نگه می داریم و در عوض 60 فریم بودن را در ازای آن می دهیم." در مورد توانایی های تکنیکی کلی که PS4 در مقایسه با PS3 دارد نیز Straley گفت: "راستش بخواهم حقیقت را بگویم واقعا شگفت انگیز است! مشکلاتی قبلا وجود داشت که دیگر الان وجود ندارند و این جالب است چون خیلی سریع فراموش می کنید که این چیز قبلا برای شما یک مشکل بود. مانند هر بخش تکنولوژی، کاری که Naughty Dog انجام می دهد این است که محدودیت ها را تا جایی که چشمش می بیند و توانایی ـش را دارد به عقب می راند." Drukmann نیز در میان سخنان او گفت: "همیشه منابع محدود وجود دارند." Straley ادامه داد: "تمام مشکلاتی که قبلا وجود داشتند الان رفته اند و مشکلات جدیدی جای آنها را گرفته اند." بازی Uncharted 4: A Thief"d End که فصد اجرا به صورت 1080p را نیز دارد، امسال به طور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه می شود. سونی هنوز تاریخ عرضه دقیق آن را مشخص نکرده است. در پایان شما می توانید در تاپیک زیر سوالات خود در مورد عنوان Uncharted 4: A Thief"d End را مطرح کنید ... Uncharted 4: A Thief"s End | PlayStation 4 Thread
3 ساعت پيش
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]