تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817258567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالعه تاريخ معاصر، عزت و دستاوردهاي بزرگ انقلاب را نمايان مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مطالعه تاريخ معاصر، عزت و دستاوردهاي بزرگ انقلاب را نمايان مي كند
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: گاهي يك فرد فساد مي كند كه نظام با جديت پيگيري و برخورد مي كند اما برخي آن را بهانه قرار داده و همراه با رسانه هاي استكباري و صهيونيستي به آن دامن مي زنند و برخي در اين زمينه رژيم پهلوي كه فساد افراد در راس آن يك قاعده بود و همه فاسد بودند مگر اينكه خلافش ثابت مي شد را با نظامي كه مبنايش بر پاك دستي و صداقت است مقايسه مي كنند.
به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج؛ سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين  در ديدار با فرماندهان واحدهاي مقاومت بسيج دانش آموزي اصفهان و حومه كه در سالن اجتماعات فرهنگسراي درچه برگزار شد گفت: ملت ايران مديون شهداست و ما امانتدار ميراث شهدا هستيم كه با فداكاري آنها استبداد، ظلم و خفقان دوران طاغوت از بين رفته و اين انقلاب ارزشمند به دست آمد.

سردار نقدي به برخي خفقان ها در دوران گذشته اشاره نموده و اظهار داشت: در آن دوران كوچكترين انتقاد و اعتراض به كارمند ساده ي يك اداره، جرم محسوب مي شد يا داشتن يك نهج البلاغه و قرآن ترجمه دار براي يك دانشجو جرم بود و كندن يك پوستر كنترل جمعيت باعث زنداني شدن فرد مي شد، با اين وضعيت در آن دوران اما غيورمردان و شيرزناني بودند كه بدون هيچ ترس و واهمه اي وارد ميدان مبارزه شده و براي آرمان هاي خود جنگيدند.

وي با بيان اينكه امروز برخي بدون توجه به آرمان ها و ارزش هاي انقلاب و به بهانه هاي واهي، چند پرونده فساد در اين نظام را با نظام قبل مقايسه مي كنند، افزود: اينها به بهانه دعواهاي سياسي و ملاحظات حزبي يك پرونده را بعنوان بزرگترين فساد قرن به كل انقلاب و نظام تسري مي دهند، در حاليكه يك متخلف با تقلب، زد و بند و همراهي برخي منفعت طلبان در بانك يا دستگاه هاي ديگر، مبلغ بزرگي را اختلاس كرده كه اين از ضعف نظارت و مديريت دستگاه هاي مرتبط اتفاق افتاده است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين اين گونه موضع گيري ها و حرف زدن ها در رقابت ها و درگيري هاي حزبي را نادرست خوانده و تصريح كرد: اينها يادشان رفته كه چه چيزي را با چه چيزي مقايسه مي كند، رژيم پهلوي كه فساد افراد در راس آن يك قاعده بود و همه فاسد بودند مگر اينكه خلافش ثابت مي شد را با نظامي كه مبنايش بر پاك دستي و صداقت است مقايسه مي كنند.

وي در همين زمينه بيان كرد: گاهي يك فرد دغلكار و متقلب فساد مي كند كه نظام آن را با جديت پيگيري و برخورد مي كند اما برخي در كشور آن را بهانه قرار داده و اعلام مي كنند و رسانه هاي استكباري و صهيونيستي نيز به آن دامن مي زنند.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج در خصوص فساد شاه و خانواده اش ابراز داشت: ارزش املاك شخصي شاه ملعون صرف نظر از اموال غيرمنقول و كاخ هاي متعدد 22 ميليارد دلار بود كه به قيمت امروز مي شود بيش از يكصد ميليارد دلار يعني 300 هزار ميليارد تومان، اين فقط يك فقره از دزدي هاي آن خاندان است. خواهر شاه كه يكي از بزرگترين قاچاقچيان هروئين جهان بوده و ديگر اعضاي خانواده هر كدام مفاسد چندين ميليارد دلاري داشتند. وي افزود: فساد يك مسئله همه گير بود، در خاطرات ارتشبد فردوست بخوانيد كه مي گويد در مهماني هاي شاه از قاشق و چنگال هاي طلا استفاده مي شد، وزرا و سران ارتش كه به اين مهماني ها مي آمدند اين قاشق و چنگال ها را مي دزديدند و آنقدر تكرار كردند كه ديگر قاشق و چنگال طلا را حذف كردند. رييس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: چطور دلتان مي آيد بين مواردي از فساد كه به خاطر بي كفايتي مديريت ها در نظارت و ضعف مديريت پيش آمده با مفاسد بزرگ گذشته مقايسه كنيد. چرا به خاطر دعواهاي جناحي و تسويه حسابهاي حزبي حرف هايي مي زنيد كه كل انقلاب را زير سوال مي برد، رقابت هاي جناحي ارزش اين جفاها را ندارد. وي بسيجيان را به خواندن خاطرات فردوست ترغيب كرده و ادامه داد: فردوست دانش آموزي باهوش و بااستعداد بود كه رضا شاه ملعون او را براي پوشش ضعف هاي محمدرضا همراه كرد، او ابتدا در دوران مدرسه و سپس با محمدرضا به سوييس رفت و دانشكده افسري را با وي گذراند و در نهايت بعنوان بازرس ويژه محمدرضا در كاخ شاه مشغول شد و از تمام اسرار دربار مطلع بود، خاطرات او ماهيت اين خاندان منحوس را به خوبي نشان مي دهد.

سردار نقدي دانش آموزان را به مطالعه تاريخ معاصر توصيه نموده و خاطرنشان كرد: مطالعه دقيق تاريخ معاصر سبب مي شود تا قدر عزت و دستاوردهاي انقلاب را بهتر بدانيم چراكه اگر اين شناخت به درستي حاصل نشود، دشمنان اين ميراث بزرگ و سرمايه عظيم را از ما به سرقت خواهند برد.

وي با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: كشورهايي كه امروز خواستار رفع حصر سران فتنه مي باشند همان كشورهايي هستند كه از رژيم طاغوت و شاه حمايت كردند، از كشتار اين رژيم در هفده شهريور دفاع كردند، ساواك را راه انداخته و آموزش شكنجه گران آن را بر عهده گرفتند، صدام را حمايت و پشتيباني كردند، رژيم بعث را به سلاح شيميايي مسلح كردند، همان هايي كه امروز داعش را ايجاد و مسلح كردند تا به قتل عام مسلمانان بپردازد؛ همين كشورها خواستار رفع سران فتنه هستند و اين نشان از ماهيت فتنه و سران آن دارد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در پايان سخنان خود تاكيد كرد: بايد اين تاريخ را به خوبي مطالعه كرد و قدر اين نعمت را به درستي دانست.




تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن