تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821172810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سينماي ايران را بايد تقديم جوانان کنيم/ حضور ايوبي در نشست رسانه اي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۲۷ق.ظ)
حکمت: سينماي ايران را بايد تقديم جوانان کنيم/ حضور ايوبي در نشست رسانه اي منيژه حکمت تهيه‌کننده فيلم سينمايي «شکاف» گفت: به نسل جديد سينماي ايران تبريک مي‌گويم و اين سينما را دو دستي تقديمشان مي‌کنم.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست رسانه‌اي فيلم سينمايي «شکاف» به کارگرداني کيارش اسدي زاده و تهيه‌کنندگي منيژه حکمت و علي سرتيپي با حضور بازيگران اين فيلم سينمايي برگزار شد.
در اين نشست که ماني باغباني منتقد آن بود، کيارش اسدي زاده کارگردان فيلم با ابراز خوشحالي از استقبالي که از فيلم او شد گفت: شب هيجان‌انگيزي برايم بود و خوشحالم زيرا براي فيلم قبلي خود از چنين اتفاقي محروم بودم.
وي درباره ايده فيلم توضيح داد: ايده اين فيلم از لحظه‌اي بود که من و همسر تصميم گرفتيم بچه‌دار شويم و در مطلب‌هاي دکترهايي که مي‌رفتيم با ديدگاه‌هاي متفاوتي در مورد اين موضوع مواجه شديم که برايمان جالب بود.
اسدي زاده افزود: يکبار در مطب با زوجي برخورد کرديم که به اجبار بايد بچه‌دار مي‌شدند و همين موضوع موجب شد تا اواخر سال ۸۳ کارهاي اوليه را براي ساخت «شکاف» شروع کنم.
وي در ادامه صحبت خود اشاره کرد: در مورد هيچ‌کدام از مسائل فيلم بي‌گدار به آب نزده و در خصوص تک‌تک موضوعات قضايي و ورزشي و پزشکي تحقيقات جامع داشته‌اند.
اين کارگردان در مورد دومين همکاري‌اش با مهدي گرجيان (فيلم‌بردار) نيز گفت: بايد يادآور شوم که من و گرجيان بيشتر با تصوير باهم صحبت مي‌کنيم و جا دارد تا از سليقه بصري او تشکر کنم.
وي در خصوص تدوين فيلم سينمايي «شکاف» که بر عهده خود او بود بيان کرد: ادعايي در تدوينگري ندارم، اما؛ شيوه کارگرداني‌ام طوري است که اگر راش‌هايم را به تدوينگر بدهم تصور مي‌کند يک‌مشت آشغال تحويل او داده‌ام زيرا من قصه را تدوين‌شده مي‌بينم و مي‌سازم.
اسدي زاده از اينکه حجت‌اله ايوبي رئيس سازمان سينمايي در نشست اين فيلم حضور دارد و شرايط فيلم‌سازي را براي جوانان فراهم کرده است، ابراز خوشحالي کرد.
وي اظهار کرد: رسيدن به رئاليسم زندگي هدف جدي اين فيلم بود و تمام لحظات اين فيلم واقعيت است و اتفاقات بحران‌زده در فيلم شامل تحقيقات بر روي بچه‌هاي اين نسل است.
اين کارگردان به غياب پارسا پيروز فر در اين نشست اشاره کرد و در مرود اين بازيگر گفت: آقاترين مرد سينماي ايران پارسا است زيرا حال و هواي ديگري به اين فيلم داد، کاش امشب در بين ما بود.
در ادامه اين نشست منيژه حکمت يکي از تهيه‌کنندگان فيلم سينمايي «شکاف» نيز گفت: در اين سال‌ها فيلم‌هاي متفاوتي ساخته‌ام، اما؛ ژانر اجتماعي بااينکه مسووليت اجتماعي هم دارد، ژانري است که من دوست دارم.
وي بابيان اينکه بسيار خوشحالم از اينکه فيلم کيارش اسدي زاده اين بار ديده شد گفت: وقتي به فيلم‌سازي اعتماد مي‌کنم به او اختيار کامل مي‌دهم، شايد بعد از نمايش نظراتم را بگويم مانند همين‌الان که از سالن به بيرون آمدم و به کيارش گفتم که ۸ دقيقه از آن اضافي است.
تهيه‌کننده «شهر موش‌ها ۲» در خصوص وضعيت سينماي مستقل نيز گفت: تا زماني که دولت و مجموعه مديران حيات خلوتي دارند که دوستان خودشان را رد آن گرد هم جمع کرده‌اند وضعيت کارهاي مستقل مشخص است کم و پيش کار مي‌کند.
وي اضافه کرد: سينما سطح ندارد و تنها حس و انديشه است و نسل جوان هر زمان اراده کند راه خود را پيدا مي‌کند و مي‌تواند ايجاز را در سينما به وجود آورد و حتي با موبايل فيلم بسازد ضمن اينکه اين کار يک سرمايه عجيب نمي‌خواهد زيرا انديشه راه خود را مي‌رود و به‌جايي مي‌رسد که تهيه‌کننده آن را پيدا مي‌کند.
اين تهيه‌کننده بيان کرد: به نسل جديد سينماي ايران تبريک مي‌گويم و اين سينما را دو دستي تقديمشان مي‌کنم.
علي سرتيپي ديگر تهيه‌کننده اين فيلم نيز گفت: اين فيلم در ژانر کاري من نبود اما به دوستي با کيارش اسدي زاده اين کار را انجام دادم که ثمره خوبي هم داشت، اميدوارم در اکران هم خوب باشد. از همه مي‌خواهم که در زمان اکران هم از اين فيلم حمايت کنند.
سحر دولتشاهي از بازيگران اين فيلم گفت: مدتي طولاني با اين فيلم‌نامه همراه بودم و از ابتدا مدنظر کارگردان بودم به همين دليل با آمادگي بيشتري به اين پروژه وارد شدم.
وي درباره همکاري با کارگردان‌هاي نسل جوان اظهار کرد: ما هم‌نسل هستيم و با يک سري از مسائل مشابه در زندگي روزمره مواجهيم ضمن اينکه هم سليقه‌ايم و دغدغه‌هاي هم را مي‌دانيم.
بازيگر فيلم «مرگ ماهي» بيان کرد: به جادوي سر صحنه اعتقاد دارم، اما؛ بااين‌حال دور خواني خيلي به ما کمک کرد و در ساختن لحظه‌لحظه کار ما را جلو انداخت.
هانيه توسلي ديگر بازيگر اين فيلم نيز با اشاره به اينکه «شکاف» تجربه خوبي بود، گفت: از فيلم‌نامه خوشم آمد زيرا اولين چيزي که برايم مهم است فيلم‌نامه است.
بازيگر فيلم «خط ويژه» بر جسارت بالاي نسل جوان در سينما و تئاتر تأکيد کرد و گفت: در زمان روخواني فيلم‌نامه تغييرات جزئي را در ديالوگ‌ها به وجود آورديم و از اينکه کيارش اسدي زاده در اين موضوع انعطاف به خرج مي‌داد ممنونم.
بابک حميديان از ديگر بازيگران فيلم که نقش اصلي را بر عهده داشت نيز گفت: عاشق کار کردن با بچه‌هاي نسل خودم هستم و در کنار آن‌ها مشق کارگرداني مي‌کنم بدين معنا که دوست دارم در آينده فيلم بسازم.
وي در خصوص جلسه‌هاي دور خاني فيلم‌نامه بيان کرد: بازيگر دور خاني نيستم اما دور خاني در اين فيلم ما را خيلي جلو انداخت.
بازيگر فيلم «چ» بابيان اينکه نيازها و حرف‌هاي هم‌نسل‌هاي ما مشترک است افزود: کيارش اسدي زاده کارگرداني اخلاق‌گرا است، اما؛ متأسفانه بعضي از هم‌نسل‌هاي ما فارغ اخلاق عمل مي‌کنند.
گفتني است در انتها سعيد راد که مهمان اين نشست بود گفت: اين فيلم يکي از پربارترين و منطقي‌ترين فيلم‌هايي بود که در سينماي ايران ديده‌ام و اين‌قدر محکم بود که حيرت‌زده مانده‌ام.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن