تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820776835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جریمه قطع درختان در تهران تغییر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: جریمه قطع درختان در جلسه امروز شورای شهر تهران تغییر کرد و به تصویب رسید.

به گزارش تراز ، در یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران «اصلاحیه اخذ عوارض حفظ و گسترش فضای سبز شهر تهران مشتمل بر ماده واحده و 5 تبصره» مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

محمدمهدی تندگویان عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در جریان بررسی این موضوع،‌ اظهار داشت: برخی افراد سه‌شنبه‌ها مدافع فضای سبز و 4شنبه‌ها مخالف هستند.  بنده 7 ماه پیش گفتم زمین افرادی که درختان را قطع می‌کنند باید مصادره شود اما چنین امری محقق نشده است.

وی ادامه داد: در گذشته نیز گفته‌ام که مشکل ما با قوه قضاییه است زیرا حقوق مالکانه افراد به حقوق عمومی مردم ترجیح داده می‌شود. این موضوع را بارها گفته‌ام اما از قوه قضاییه مرا تهدید کردند که دیگر این حرف را تکرار نکنم.

بعد از بررسی‌‌های صورت گرفته توسط اعضای شورا مقرر شد عوارض قطع هر اصله درخت با محیط بُن 15 تا 30 سانتیمتر، 10 میلیون ریال، درختانی با محیط بن 30 تا 60 سانتی متر علاوه بر یک میلیون ریال به ازای هر سانتی‌متر مازاد بر 30 سانتی متر یک میلیون ریال دریافت شود.

همچنین برای قطع هر اصله درخت با محیط بن 360 تا 100 سانتی‌متر علاوه بر مبلغ 20 میلیون ریال،‌به ازای هز سانتی‌متر مازاد بر 60 سانتی‌متر 2 میلیون ریال و برای قطع هر اصله درخت با محیط بن بیشتر از 100 سانتی‌متر علاوه بر 60 میلیون ریال به ازای هر سانتی‌متر مازاد بر 100 سانتی‌متر 5 میلیون‌ ریال دریافت شود.


منبع: تسنیم


سه شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 17:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن