تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیمای بصری غرب تهران مزین و مضامین انقلابی شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
سیمای بصری غرب تهران مزین و مضامین انقلابی شد
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5گفت: همزمان با آغاز ایام مبارک دهه فجر میادین و معابر اصلی منطقه 5 با مضامین شعارهای انقلابی و ریسه‌های پرچمی آذین بندی شد.
رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: میادین و معابر پر تردد سطح منطقه با استفادده از تابلوهای فرهنگی از جمله بیلبورد، پرتال وبدر آویزی به منظور هویت بخشی به  سیمای بصری شهر را مضامین شعارهای انقلابی، مذهبی و ریسه‌های شالگی و پرچمی آذین بندی شد.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری تبلیغات محیطی در سطح شهر تصریح کرد: بیلبورد با مضامین شعارهای انقلابی و تصاویر بنیان گذار انقلاب اسلامی در میادین و بزرگراه‌های غرب تهران نصب شد.
مددی افزود: محورهای اصلی منطقه با ریسه پرچمی و شالگی به همراه پرتال فرهنگی، بدر آویزی و پارچه‌های الوان به عنوان نمادهای تداعی کننده دوران شکوهمند انقلاب اسلامی آراسته شد.
 
معاون شهردار منطقه 5 در پایان گفت: پاکسازی و آراستگی معابر عمومی شهر، شستشوی مبلمان و  المان‌های شهری، پاکسازی پوسترهای زائد در سطح دیواره‌ها و ساختمان‌های شهر از دیگر اقدامات شهرداری منطقه در ایام مبارک دهه فجر است.

انتهای پیام/






کد خبر: ۵۱۲۲۴۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن