تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818760997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري 2 قاچاقچي با 100 کيلو ترياک در غرب تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۱ق.ظ)
دستگيري 2 قاچاقچي با 100 کيلو ترياک در غرب تهران سرهنگ بخشنده، صبح امروز از دستگيري 2 قاچاقچي مواد مخدر در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت: از مخفيگاه اين متهمان قريب به 100 کيلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ محمد بخشنده، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، صبح امروز از دستگيري 2 قاچاقچي مواد مخدر در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت: از مخفيگاه اين متهمان قريب به 100 کيلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت: در تحقيقات ماموران اين يگان مشخص شد که 2 تن از قاچاقچيان حرفه اي مواد مخدر در محدوده غرب تهران به صورت گسترده اقدام توزيع مواد مخدر نموده و به تازگي مقادير قابل توجهي مواد مخدر را از جنوب کشور به تهران منتقل کرده و قصد توزيع آن را دارند.
وي افزود: نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضائي قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان صادر شده و بلافاصله تيم هاي عملياتي براي دستگيري متهمان وارد عمل شدند.
سرهنگ بخشنده، عنوان داشت: در تحقيقات بعدي محل اختفاي متهمان در محدوده بلوارمرزداران و گيشا شناسايي شده و تيم هاي عملياتي اين يگان براي دستگيري متهمان وارد عمل شدند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، تصريح کرد: در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه ماموران پس از محاصره مخفيگاه هاي مذکور هر 2 متهم را دستگير کرده و پس از بازرسي از محل هاي مذکور 99 کيلو و 547 گرم ترياک، 6حقه وافور و 700 گرم شيره ترياک کشف و ضبط شد.
گفتني است، هر 2 متهم در بازجويي هاي انجام شده به جرايم خود مبني بر حمل و قاچاق مواد مخدر در محدوده هاي مذکور اعتراف کرده و پس از تکميل پرونده راهي دادسرا شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن