تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشان خواهيم داد که فناوري هسته‌اي ايران صلح‌آميز است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۳۵ب.ظ)
ظريف: نشان خواهيم داد که فناوري هسته‌اي ايران صلح‌آميز است ظريف در نشست خبري با کفيل وزارت خارجه اوگاندا گفت: ما نشان مي‌دهيم که فناوري هسته‌اي ايران صلح‌آميز است و اين ماهيت فعاليت‌هاي هسته‌اي خود را تضمين مي‌کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، وزير امور خارجه کشورمان در بخشي از اظهاراتش در کنفرانس خبري، با ابراز خرسندي از حضور در اوگاندا از مهمان‌نوازي دولت و مردم اين کشور تقدير کرد.
وي تاکيد کرد که ايران اهميت زيادي براي برقراري رابطه با آفريقا قائل بوده و به رابطه‌اي که با اوگاندا دارد، افتخار مي‌کند. وزير خارجه ايران در ادامه گفت که ايران و کشورهاي آفريقايي منافع مشترک زيادي داشته و ظرفيت همکاري بين دو کشور بسيار بالا است.
وزير خارجه با تاکيد بر اين‌که ايران تمايلي به دستيابي به سلاح هسته‌اي ندارد، گفت که در سال گذشته به يک توافق تاريخي دست پيدا کرديم که بر اساس آن ادامه مذاکرات براي دستيابي به توافق جامع امکان‌پذير شد. در روند مذاکرات، دو هدف دنبال مي‌شود: نخست اين‌که ماهيت صلح‌آميز برنامه هسته‌اي ايران اثبات شود و هدف دوم نيز لغو کامل تحريم‌ها است. اگر اين هدف محقق شود، امکان دستيابي به توافق جامع وجود خواهد داشت.
ظريف گفت: مي‌توانسيتم ماه‌ها پيش به اين توافق دست يابيم اما در غرب فشارهايي وجود داشت و برخي مايل به محقق شدن اين توافق نبودند اما ما باور داريم که دستيابي به انرژي هسته‌اي تحت پيمان منع گسترش سلاح‌هاي هسته‌اي حق مسلم همه کشورهاست. ما به اين فناوري دست پيدا کرده‌ايم و هيچ کس نمي‌تواند آن را از ما بگيرد چرا که توسط دانشمندان ما به دست آمده است. ما نشان مي‌دهيم که فناوري هسته‌اي ايران صلح‌آميز است و اين ماهيت فعاليت‌هاي هسته‌اي خود را تضمين مي‌کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن