تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802950316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهاد وام ۶۰ میلیونی مسکن روی میز بانک مرکزی


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: با رد پیشنهاد افزایش وام ۸۰ میلیون تومانی مسکن توسط آخوندی به بانک مرکزی، این بار بانک مسکن وام ۶۰ میلیون تومانی خرید را به این بانک پیشنهاد داد.

به گزارش تراز ، محمد بت شکن امروز در نشستی خبری در وزارت اقتصاد، گفت: وام خرید ۸۰ میلیون تومانی مسکن توسط بانک مسکن به بانک مرکزی پیشنهاد نشده بود. ما به دنبال این هستیم که قدرت خرید مردم را برای خرید واحد مسکونی با یک رژیم پس اندازی افزایش دهیم.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: آنچه به بانک مرکزی پیشنهاد کرده ایم افزایش وام خرید مسکن به میزان ۶۰ میلیون تومان است که در حال حاضر منتظر بررسی های کارشناسی بانک مرکزی هستیم.

وی با اعلام اینکه این بانک کمترین میزان مطالبات معوق بانکی را به خود اختصاص داده است، نسبت مطالبات غیرجاری با احتساب مسکن مهر را کمتر از ۵ درصد و بدون مسکن مهر را کمتر از ۲ درصد اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر در بخش نهادسازی مجوز تاسیس نخستین شرکت تامین سرمایه مسکن را از شورای عالی بورس دریافت کرده ایم و در هفته آینده مجوز آن را از بانک مرکزی می گیریم که در نهایت تا پایان بهمن ماه تاسیس شود.

بت شکن از راه اندازی صندوق زمین و ساختمان در جهت حمایت از عرضه و ساخت مسکن خبر داد و گفت: پیشنهاد صندوق‌های پس انداز جدیدی را هم به بانک مرکزی داده ایم، همچنین تاسیس موسسات اعتباری تخصصی مسکن یا شرکت‌های پس انداز و تسهیلاتی که به شکل منطقه ای پس انداز جمع و تسهیلات می دهند در دستور کار قرار داد.

وی درباره عملکرد این بانک در 9 ماهه سال جاری، تصریح کرد: کل تسهیلات اعطایی این بانک در 9 ماهه ابتدای سال جاری 2381 هزار میلیارد ریال بوده که این رقم در بخش مسکن و ساختمان 290 هزار میلیارد ریال بوده است.

بت شکن تصریح کرد: بانک مسکن در 10 ماهه سال جاری 156 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده ضمن آنکه 546 هزار واحد مسکن نیز تامین مالی شده است.

مدیرعامل بانک مسکن، مانده تسهیلات این بانک را 107 هزار میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت: بانک مسکن بزرگترین بانک از نظر مانده تسهیلات اعطایی است.

به گفته بت شکن، نسبت سرانه تسهیلات بانک مسکن به کارکنان این بانک 84 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه با تلاش وزارت راه و شهرسازی یک میلیون و 37 واحد مسکن مهر فروش اقساطی شده، گفت: در 10 ماهه امسال 313 هزار واحد مسکن مهر به صورت اقساطی فروخته شده که این میزان نسبت به سال گذشته از رشد 30 درصدی برخوردار شده است.

وی تصریح کرد: منابع بانک مسکن 368 هزار میلیارد ریال است که این رقم 68 هزار میلیارد ریال نسبت به سال قبل افزایش نشان می دهد.


منبع: مهر


سه شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 13:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن