تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت‌نام‌هاي نوروزي عتبات از ۱۸ بهمن ماه آغاز مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد:
ثبت‌نام‌هاي نوروزي عتبات از ۱۸ بهمن ماه آغاز مي‌شود
مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت كشور گفت: متقاضيان اعزام به عتبات عاليات درايام تعطيلات نوروز، مي‌توانند از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه با مراجعه به سايت پيش ثبت نام عتبات نام نويسي كنند.
محسن نظافتي مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت كشور، زمان پيش ثبت نام اعزام‌هاي نوروزي عتبات عاليات را ۱۸ بهمن ماه اعلام كرد.

وي افزود: متقاضيان اعزام به عتيات عاليات درايام تعطيلات نوروز، مي‌توانند از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ساعت 16 روز ۲۵ بهمن ماه با مراجعه به سايت پيش ثبت نام به نشانيwww.atabat.haj.irنام نويسي كنند.

نظافتی يادآور شد: براساس برنامه‌ريزي انجام شده ۳۰ بهمن ماه قرعه‌كشي متقاضيان به عتبات در دوره جديد انجام مي‌شود كه اين عزيزان مي‌توانند از ۲ اسفند ماه نتايج قرعه‌كشي را در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانيwww.atabat.haj.irمشاهده و جهت قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام كنند.

وي ادامه داد: در نوروز امسال براي سفرهاي هوايي بسته‌هاي ۳، ۴ و ۷ روزه و براي سفرهاي زميني بسته ۶ روزه پيش بيني شده است، اما بسته ده روز به دليل ظرفيت محدود اسكان و تقاضاي بالا از ۲۵ اسفند ماه تا پايان تعطيلات نوروزي متوقف و مجددا پس از اين ايام راه اندازي خواهد شد.

انتهای پیام/







کد خبر: ۵۱۲۱۶۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن