تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803134905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از آخرین وضعیت زائران در عتبات و بازگشایی مرز شلمچه تا آغاز ثبت نام مرحله دوم عمره از 16 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نگاهی به اخبار حوزه حج و زیارت در هفته گذشته
از آخرین وضعیت زائران در عتبات و بازگشایی مرز شلمچه تا آغاز ثبت نام مرحله دوم عمره از 16 بهمن
آخرین وضعیت زائران در عتبات، بازگشایی مرز شلمچه و آغاز ثبت نام مرحله دوم عمره از 16 بهمن از جمله مهمترین اخبار سازمان حج و زیارت در هفته گذشته بود.
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، تشریح آخرین وضعیت زائران ایرانی حاضر در عتبات عالیات از جمله موضوعاتی بود که  محسن نظافتی مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت هفته گذشته در خصوص آن سخن گفت و اظهار کرد: در حال حاضر 17 هزار زائر در عتبات عالیات حضور دارند که از این تعداد 180 کاروان با 7200 زائر در کربلا، 180 کاروان با 7200 زائر در نجف و 60 کاروان با 2400 زائر در کاظمین هستند.
 
وی ادامه داد: 50 درصد اعزام ها به صورت هوایی صورت میگیرد و 50 درصد کاروان‌های زائران ایرانی از 2 مرز چزابه و مهران به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، البته در حال پیگیری جهت اعزام زائران از طریق مرز شلمچه نیز هستیم که در زمان اربعین به منظور انتقال زائران باز شده بود و پس از اربعین مجددا بسته شد.  
 
16 بهمن ‌آغاز ثبت نام مرحله دوم عمره / اعزام 60 هزار عمره گزار در ایام نوروز 

حسن سرخوش مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت هفته گذشته با اشاره به آغاز مرحله دوم عمره اظهار کرد: ثبت نام مرحله دوم عمره از 16بهمن به مدت پنج روز آغاز می‌شود.  
 
وی در خصوص اعزام‌های نوروزی گفت: زائران عمره گزار در دو گروه از تاریخ 23اسفند تا 7فروردین و 7فروردین تا 17فروردین به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که  بر اساس پیش بینی‌ها در ایام نوروز شاهد اعزام 60هزار زائر به مدینه منوره و مکه مکرمه خواهیم بود.  
 
 
تکمیل 80درصد ظرفیت‌های حج تمتع / 12بهمن پایان مهلت ثبت نام 

حسن سرخوش مدیر کل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت هفته گذشته، با اشاره به آغاز ثبت نام حج تمتع از 3 بهمن اظهار کرد: تا کنون به طور میانگین 80 درصد ظرفیت تمتع تکمیل شده است کنند و12بهمن پایان مهلت ثبت نام برای حج تمتع اعلام شده است اما در صورتی که ظرفیت‌های ثبت نامی تکمیل نشود اولویت‌های جدید به صورت روزشمار در سراسر کشور اعلام خواهد شد.  
 
جزئيات كاروان‌‌بندي عمره دانشگاهيان اعلام شد

محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان هفته گذشته در خصوص زمان بندي اعزام دانشگاهيان استان تهران گفت: زمان اعزام دانشجويان متاهل تهران از تاريخ ۱۴ /۱/ ۹۴ لغايت ۲۸ /۱/ ۹۴ خواهد بود و تمامي دانشجويان در اين بازه زماني اعزام خواهند شد.
 
وي افزود: اعزام دانشجويان پسر مجرد استان تهران از تاريخ ۳۰ /۱ /۹۴ لغايت ۱۴ /۲/ ۹۴ انجام خواهد شد و طول سفر عمره ۱۰ روز است.
 
امضای تفاهم نامه حج 94 تا پایان این هفته / سهمیه حج سال آینده همانند امسال است

"سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت که هفته گذشته در رأس هیئت ایرانی به عربستان سفر کرد گفت: تفاهم نامه حج سال 94 تا پایان هفته به امضاء خواهد رسید و با توجه به محدودیت فضای مسجدالحرام ، احتمال افزایش سهمیه اعزام حجاج ایرانی وجود ندارد.
 
اتوبوس زائران ایرانی در مسیر مکه به جده دچار حادثه شد  
 
 
سحرخیز مسئول ستاد عملیات عمره در مکه هفته گذشته با اشاره حادثه به وجود آمده برای زائران ایرانی اظهار کرد: اتوبوس حامل عمره گزاران ایرانی که برای عزیمت به ایران، مکه را به سمت فرودگاه جده ترک می کردند، دچار حادثه شد و 2 زائر ایرانی در این حادثه دچار جراحت سطحی شدند.
 
 
آتش سوزی در اقامتگاه زائرین ایرانی در کاظمین
 
محسن نظافتی مدیرکل عتبات عالیات هفته گذشته در خصوص آتش سوزی  در اقامتگاه زائرین ایرانی در کاظمین گفت :  طبقه اول هتل السلسبیل کاظمین بعلت اتصال برق دچار حریق شد و دود گرفتگی به سرعت تمامی طبقات هتل را فرا گرفت که متأسفانه یکی از زائرین به نام مرتضی درنگ در اثر دود گرفتگی فوت نمود و سه نفر دیگر از زائرین به نامهای  بتول حیدری ، سکینه شکاری ، و بتول پورسمیع به علت دود گرفتگی به بیمارستان کاظمیه منتقل شدند و شش خانم دیگر به درمانگاه هتل جنت الفردوس مرکز پزشکی حج و زیارت منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفتند که حال عمومی ایشان خوب است و خوشبختانه هیچ یک از زائرین دچار سوختگی نشدند.
 
 
انتهای پیام/






کد خبر: ۵۱۱۶۲۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن