تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت مرد معتاد از جيب مرد مرده


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سرقت مرد معتاد از جيب مرد مرده
مرد معتادي كه متهم است بعد از قتل راننده پرايد خودروي او را سرقت كرده بود، محاكمه مي‌شود.
به گزارش خبرنگار ما ساعت 3 بامداد هجدهم فروردين‌ماه سال 92 مردي مركز فوريت‌هاي پليس‌ 110 را از كشف جسد مرد جواني در خيابان فلسطين با خبر كرد. بررسي مأموران كلانتري 148 انقلاب بعد از حضور در محل نشان داد كه مرد جوان با اصابت ضربات چاقو به گردنش كشته شده است. مردي كه پليس را از ماجرا با خبر كرده بود، گفت: لحظاتي قبل از تاكسي پياده شدم تا به خانه‌ام بروم. كمي جلوتر جسد اين مرد را ديدم و به پليس خبر دادم.
 بعد از حضور بازپرس و انجام تن‌پيمايي هويت مرد جوان كه ناصر نام داشت شناسايي شد. بررسي‌ها نشان داد كه خودروي پرايد و تلفن همراه مقتول هم سرقت شده است. كارآگاهان احتمال دادند كه مردي به عنوان مسافر سوار خودرو شده و بعد از ارتكاب قتل راننده، خودروي او را سرقت كرده است.
بنابراين شماره پلاك خودروي پرايد در سامانه پليس ثبت شد و كارآگاهان متوجه شدند چند روز بعد از سرقت از يك پمپ بنزين با كارت سوخت خودرو سوخت‌گيري شده است. مأموران بعد از بررسي دوربين‌هاي مداربسته محل تصوير مظنون را كه مرد جواني بود به دست آوردند. آنها همچنين خودروي مقتول را شناسايي كردند. در شاخه ديگري از بررسي‌ها كارآگاهان با رديابي تلفن همراه سرقت شده، مرد جواني به نام يوسف را بازداشت كردند.
 تحقيقات نشان داد مردي كه تلفن همراه مقتول را در اختيار دارد همان مردي است كه در پمپ بنزين با كارت سوخت مقتول سوخت‌گيري كرده بود. او ابتدا ادعا كرد كه تلفن همراه را پيدا كرده است اما وقتي تصاوير خود را در دوربين مداربسته ديد به قتل راننده پرايد اقرار كرد. يوسف گفت: مدتي قبل بود كه به مصرف مواد اعتياد پيدا كردم. شب حادثه در حالي كه خمار بودم خانه را ترك كردم تا مواد تهيه كنم. ساعت حدود 3 بامداد بود كه كنار خيابان سوار ‌ سواري پرايد شدم. راننده كه مرد جواني بود گفت اين وقت شب كجا مي‌روي؟ گفتم به مواد اعتياد دارم. دنبال جايي مي‌گردم تا شيشه تهيه كنم. راننده سيگاري به من تعارف كرد. وقتي مشغول كشيدن شدم فهميدم با سيگارهاي معمولي خيلي فرق دارد. راننده دستش را به طرفم دراز كرد. نمي‌دانم چه قصدي داشت. چاقويي را كه در آستين پنهان كرده بودم، كشيدم و ضربه‌اي به گردنش زدم. كنار خيابان توقف كرد. چند ضربه ديگر هم زدم كه كشته شد. از جيبش گوشي تلفن همراه و مقداري پول برداشتم. پياده شدم و راننده را از پشت فرمان به پايين كشيدم و جسد را كنار خيابان رها كردم. خودم پشت فرمان نشستم و حركت كردم تا اينكه بازداشت شدم.
متهم در بازجويي‌هاي بعد اما حرف‌هاي خودش را تغيير داد و گفت كه در ماجراي قتل نقش نداشته است. او گفت: در حال عبور از محل بودم كه ديدم در سواري پرايد باز است و سوئيچ هم روي آن است. پرايد را سرقت كردم و از داشبورد يك گوشي تلفن همراه هم سرقت كردم. تحقيقات درباره پرونده كامل شد و بازپرس مرد معتاد را به اتهام قتل عمد و سرقت خودروي پرايد و گوشي تلفن همراه مجرم شناخت و كيفرخواست عليه او صادر شد و پرونده روي ميز هيئت قضايي شعبه 113 دادگاه كيفري استان تهران قرار گرفت. متهم به زودي محاكمه مي‌شود.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن