تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803118947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدیدترین سناریوی پرداخت یارانه نقدی در سال 94/ یارانه کم درآمدها افرایش می یابد؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جدیدترین سناریوی پرداخت یارانه نقدی در سال 94/ یارانه کم درآمدها افرایش می یابد؟
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 می گوید دولت می تواند به اقشار مختلف متناسب با میزان درآمدشان یارانه نقدی پرداخت کند و بر همین اساس یارانه نقدی می تواند کاهش یا افزایش داشته باشد. اما بر اساس قانون نباید از دریافت یارانه نقدی محروم شود.
به گزارش نامه نیوز، در حالی که موضوع اصلاح نحوه پرداخت یارانه نقدی در ماه های اخیر حاشیه های فراوانی را به همراه داشته است سرانجام نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق در جریان بررسی لایحه بودجه سال 94 کل کشور درآمد دولت از محل هدفمندی یارانه ها را 48 هزار میلیارد تومان اعلام کردند.
احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون تلفیق در این رابطه اعلام کرد: پیشنهاد دولت برای اجرای قانون هدفمندی یارانه به کسب درآمد ۴۸ هزار میلیارد تومانی در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید و به نظر می رسد در بخش هزینه‌ای نیز پیشنهاد دولت مبنی بر عدم حذف اقشار ثروتمند و ادامه پرداخت یارانه ۴۵ هزار تومانی به تصویب برسد. اما در حالی کمیسیون تلفیق درآمد دولت از محل هدفمندی را 48 هزار میلیارد تومان تصویب کرد که غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق در این رابطه اعلام کرد در جلسات کمیسیون تلفیق و در حین صحبت در رابطه با هدفمندی یارانه‌ها، یاد حرف آقای احمدی‌نژاد افتادم که گفته بود کاری کردم که هیچ کس نتواند تغییرش دهد. وی همچنین درباره یکی از پیشنهادها در رابطه با نحوه پرداخت یارانه نقدی گفت: پیشنهاد من در رابطه با هدفمندی یارانه‌ها این بود که یارانه افراد کم درآمد که حدود بیست میلیون نفر هستند، بیست درصد به شکل غیرنقدی افزایش پیدا کند و سهم بقیه افراد بیست درصد کم شوند و ثروتمندان و افرادی که درآمد ماهانه‌شان بالای دو ونیم میلیون تومان است از گرفتن یارانه حذف شوند. در حالی بررسی لایحه بودجه 94 به زودی در صحن علنی مجلس آغاز می شود که طرح های مختلفی در رابطه با آینده قانون هدفمندی یارانه ها و نحوه تامین منابع پیش بینی شده در این بخش مطرح می شود. اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 در گفت و گو با نامه نیوز در این رابطه گفت: مجلس طبق پیشنهاد دولت اجازه داد که تا سقف 48 هزار میلیارد تومان در بحث هدفمندی یارانه ها درآمد کسب کند که این درآمد می تواند از محل افزایش قیمت حامل های انرژی یا درآمد ناشی از آزادسازی قیمت ها باشد . وی ادامه داد: در واقع دولت مجاز است از محل افزایش قیمت ها درآمد 48 هزار میلیارد تومانی کسب کند و سپس بر اساس مواد قانون هدفمندی یارانه ها این رقم را هزینه کند که باید 50 درصد به مردم، 30 درصد به تولید و 20 درصد به دولت تعلق بگیرد. جلیلی با بیان این که قانون گفته است محل کسب این درآمد حامل های انرژی است و لزوما هم دولت نباید قیمت بنزین یا سایر حامل های انرژی را افزایش دهد، تصریح کرد: در واقع اگر دولت بتواند با قیمت های فعلی 48 هزار میلیارد تومان را کسب کند نیازی به افزایش قیمت ها نیست در غیر این صورت دولت برای اجرای کامل قانون هدفمندی یارانه ها باید راهکار دیگری بیاندیشد. این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 گفت: در این شرایط بحث کاهش یارانه بگیران برای کاهش هزینه های دولت در زمینه قانون هدفمندی مطرح می شود که باید اعلام کرد حذف دهک ها در قانون بودجه 94 مطرح نیست و قانون دولت را به حذف دهک های ثروتمند ملزم نکرده است. جلیلی تاکید کرد: بر اساس قانون دولت باید افراد نیازمند را شناسایی کرده و به آنها یارانه نقدی پرداخت کند. با این شرایط دولت می تواند به اقشار مختلف متناسب با میزان درآمدشان یارانه نقدی پرداخت کند و بر همین اساس یارانه نقدی می تواند کاهش یا افزایش داشته باشد. اما بر اساس قانون نباید از دریافت یارانه نقدی محروم شود.



۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن