تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804736262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد ديواندري بر رشد تراکنش‌هاي پوز پارسياني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۵:۵۲ب.ظ)
تأکيد ديواندري بر رشد تراکنش‌هاي پوز پارسياني مديرعامل بانک پارسيان با تأکيد بر لزوم رشد بيشتر تراکنش‌هاي پوز پارسياني گفت: پوز فروشگاهي درواقع آينده صنعت بانکداري ماست.
به گزارش خبرگزاري موج، ديواندري، مدير عامل بانک پارسيان در جمع نمايندگان شرکت تجارت الکترونيک پارسيان با طرح اين موضوع که ارتباط خوب نمايندگي‌ها با شعب يک نکته کليدي است، افزود: من اطمينان دارم نمايندگي‌ها زماني موفق مي‌شوند که ارتباط خوبي را با شعب ايجاد کنند، زيرا شعبه عامل اصلي سرويس دادن به مشتري است.
ديواندري در ادامه با طرح اين موضوع که اغلب بانک‌ها خود را به خدمات الکترونيک تجهيز کردند و رقابت سنگيني بين بانک‌ها در اين باره وجود دارد، تصريح کرد: بانک پارسيان در حوزه خدمات الکترونيک جايگاه بالاتري مي‌تواند داشته باشد.
وي اضافه کرد: از مهم‌ترين درگاه‌هاي بانکداري الکترونيکي پوز فروشگاهي و بانکداري اينترنتي است و طبيعتاً نمايندگي‌ها نقش بسيار حائز اهميتي در هدف‌گذاري‌ها و شناخت خواسته مشتري دارند.
مديرعامل بانک پارسيان گفت: حجم بالايي از نقدينگي جامعه از طريق کانال پوز فروشگاهي در جريان است و پوز فروشگاهي درواقع آينده صنعت بانکداري ماست؛ و پس‌ازآن، کانال‌هاي بعدي مهم و کليدي بانکداري اينترنتي و موبايل بانک هستند.
ديواندري تأکيد کرد: امروز شعبه را براي کارهاي مهم‌تر و کليدي‌تر که جنبه ارتباطي و Local Marketing دارند، احتياج داريم.
وي اضافه کرد: امروزه با گذر از بانکداري سنتي، باجه‌هاي فيزيکي به پوزهاي فروشگاهي و دستگاه خودپرداز تبديل شدند. بين بانک‌ها هم تبادلات سامانه‌هاي مختلف داخل بانک‌ها با ابزاري که بانک مرکزي طراحي کرده است انجام مي‌پذيرد. POS فروشگاهي هم متعلق به اين دهه است، شايد در دهه‌هاي بعد جاي خود را به ابزارهايي مثل بانکداري موبايل داده و عمده تراکنش‌ها از طريق موبايل صورت گيرد و يا سيستم‌هاي ديگري که در حال کارکردن روي آن‌ها هستند، روي کار بيايند. ما شعبه را در چارچوب قبلي نمي‌بينيم که يک طرف مشتريان و يک طرف همکاران ما هستند و مرزها کاملاً تفکيک شده است.
مديرعامل بانک پارسيان تصريح کرد: شعبه بانک امروز بايد تبديل شود به مرکز تجاري و اقتصادي که معاملات بزرگ در کشورهاي پيشرفته شاهد آن هستيم که در شعبه‌ها، اتاق‌هاي مختلف در نظر گرفته شده و کار بانکداري خصوصي، بانکداري شرکتي و خدمات بيمه‌اي در آن انجام مي‌شود. اگر به روند آن توجه کنيد، متوجه مي‌شويم که فضاي خدمات شعبه‌اي در ايران نيز در حال پيشرفت و به‌روز شدن است. لازم است خدمات دريافت و پرداخت را به بخش خصوصي واگذار کنيم خوشبختانه شرکت تجارت الکترونيک پارسيان اين خدمات را زودتر از همه شروع کرده در اين راستا نمايندگي‌ها لازم است مديريت حرفه‌اي و مبتني بر دانش داشته باشند.
ديواندري ارتباط خوب نمايندگي‌ها با شعب را يک نکته کليدي برشمرد و افزود: من اطمينان دارم نمايندگي‌ها زماني موفق مي‌شوند که ارتباط خوبي را با شعب ايجاد کنند، زيرا شعبه عامل اصلي سرويس دادن به مشتري است. اگر در شعبه مشتري شناخته شود و به او احترام گذاشته شود، تسهيلات، خدمات، ضمانت‌نامه، کار بانکي، نقل‌وانتقال مالي، کار ارزي و کار ريالي و ساير خدمات اگر خوب ارائه شود، طبيعتاً مشتري وفادار مي‌ماند و تراکنش‌هايش روز به روز بيشتر مي‌شود.
مديرعامل بانک پارسيان در ادامه گفت: خوشبختانه در شرکت تجارت الکترونيک مديريتي مستقر است که با اين روند آشنا بوده و اين دغدغه را دارد و در کنار شماست و کمک مي‌کند تا اين پروژه به نحو احسن انجام شود و با تلاش همکاران هولدينگ داده‌پردازي پارسيان، آقايان پورسعيد، پوررنجبر، آقاي جعفري در معاونت IT و وبقيه تلاشگران ستادي شاهد يک ارتقا و تحرک جديد در حوزه افزايش تراکنش‌ها، جذب مشتريان جديد و توسعه بازار هستيم.
وي با تأکيد بر لزوم رشد بيشتر تراکنش‌هاي پوز پارسياني در مقايسه با ساير PSP ها و بانک‌ها خاطرنشان کرد: بازاريابي و توسعه بازار، بهترين ابزار براي پرکردن خلأ هدف‌هاي عملکردي مورد انتظار ماست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن