تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت پست، با ایجاد شبکه های ارتباطی جدید، نقشی تازه به خود می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدیرعامل شرکت پست ایران گفت: با گسترش شبکه های ارتباطی مختلف جدید، شرکت پست نیز نقشی تازه به خود گرفته و آماده ارایه خدمات نوین است.

به گزارش تراز ،«حسین مهری» روز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های ارتباطی استان سمنان به مناسبت دهه فجر، افزود: ایجاد پست الکترونیک(E- POST) یکی از خدمات نوین شرکت پست برای به روزرسانی نوع خدمات است.

وی ادامه داد: در این خدمت هر فرد یک صندوق الکترونیکی ورودی (E - BOX) دارد که تمام قبوض آب، برق و فرآیندهای بانکی، به صورت الکترونیکی، به آن گزارش و ارسال می شود.

وی با اشاره به توسعه دولت الترونیک در کشور، تصریح کرد: هم اکنون، هفت هزار دفتر پیشخوان دولت در کشور وجود دارد که در حال زیان دهی مالی هستند.

مهری افزود: با احصای مشکلات این دفاتر به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ساماندهی خدمات آنها، ارتباط مردم با کارمند این دفاتر به حداقل می رسد و خدمات مختلف نیز به این دفاتر واگذار می شود.

وی با اشاره به تفاهم نامه ای که با استاندار سمنان به امضا رساند، تاکید کرد: با ایجاد کارگروهی در استان سمنان، ارایه خدمات دستگاه های اجرایی مختلف، در این استان با هدف تحول در نظام اداری، یکپارچه سازی می شود.

مدیرعامل شرکت پست ایران از ساماندهی و آسیب شناسی مشکلات و خدمات دفاتر آی. سی. تی روستایی در کشور از سوی شرکت پست ایران خبر داد.

با حضور «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمود خسروی» مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور و جمعی از مسوولین این وزارتخانه، پروژه های ارتباطی استان سمنان با اعتبار 270 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.




دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 15:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن