تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820385296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فيلم‌هاي خوب هنر و تجربه، مي‌توانند وزنه‌اي براي سينما باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۱۵ب.ظ)
فيلم‌هاي خوب هنر و تجربه، مي‌توانند وزنه‌اي براي سينما باشند علي‌اکبر ثقفي معتقد است؛ بعضي از فيلم‌هاي هنر و تجربه به تنهايي مي‌تواند معرف سينماي ايران باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي‌اکبر ثقفي، تهيه کننده «همه چيز براي فروش» که فيلمش در بخش هنر و تجربه جشنواره حضور دارد، بيان کرد: شک نکنيد که در حوزه فيلم‌هاي هنر و تجربه، در يکي دو سال اخير اتفاق مهمي براي داده است، اين فيلم‌ها هميشه مهجور مي‌مانند، اما؛ حالا بخشي از اکران را به خود اختصاص داده‌اند و در جشنواره فيلم فجر حضور دارند.
وي ادامه داد: انگيزه جوان‌هايي که نگاه نويي دارند و مي‌خواهند فيلم‌هايي بسازند که حاصل نگاه جهان‌شان است، اهميت دارد، بسيار اميدوارم که در آينده نزديک، اين سينما بر حوزه‌هاي ديگر غالب شود.
ثقفي با اشاره به فيلم «ماهي و گربه» تصريح کرد: بايد به اين فيلم بسيار توجه مي‌شد، اما؛ کمي در جشنواره گذشته مهجور ماند و از رقابت سيمرغ کنار گذاشته شد، اين فيلم در اکران با استقبال مخاطبان مواجه شد و منتقدان و نويسندگاني که درباره آن نقد نوشتند، نشان دادند که اين فيلم ها نمونه بارز سينما هستند، «مردي که اسب شد» هم مي تواند در همان گروه قرار گيرد.
وي با تاکيد بر اينکه زمان، ميزان موفقيت بخش هنر و تجربه را نشان مي‌دهد، افزود: بايد اين فيلم‌ها را ديد چرا که مي توانند وزنه اي براي کليت سينما باشند، اين فيلم ها زبان سينما و تصوير را به خوبي بيان مي کنند و به لحاظ هنري فيلم هاي متفاوت و خاصي هستند.
تهيه کننده «مردي که اسب شد» در پايان سخنانش گفت: همين که فيلمسازان دغدغه ساخت چنين فيلم‌هايي را دارند اتفاق خيلي مهمي است، ضمن آنکه مسوولان سينمايي با شناختي که روي اينگونه فيلمسازان دارند مي توانند آينده روشني را براي آن ترسيم کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن