تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802690423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسط سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع نخستین بالگرد کلاس 412 شرکت پنها به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تحویل شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توسط سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع
نخستین بالگرد کلاس 412 شرکت پنها به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تحویل شد
نخستین بالگرد از کلاس 412 ساخت شرکت پنها وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تحویل شد

خبرگزاری فارس: نخستین بالگرد کلاس 412 شرکت پنها به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تحویل شد



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ، با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و منوچهر منطقی مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نخستین بالگرد از کلاس 412 ساخت شرکت پنها وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تحویل گردید.
منطقی در حاشیه مراسم تحویل این بالگرد طی سخنانی در جمع خبرنگاران با تبریک خجسته ایام الله دهه مبارک فجر گفت : تولید بالگرد 412 که با بالگردهای روز دنیا برابری می کند ، گامی جهشی است که توسط متخصصان فجر آفرین سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در شرکت پنها با استواری و صلابت برداشته شده است .
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت : تولید این نوع بالگرد بویژه در شرایط تحریم لبیک به فرمان مقام معظم فرماندهی کل قوا است که با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی زمینه ی چنین جهشی را فراهم فرمودند .
 منطقی افزود : در این بالگرد که با نظارت سازمان هواپیمایی کشوری تولید شده ، کلیه استاندارهای هوانوردی بین المللی و سازمان هواپیمایی کشوری رعایت شده و انشاالله با پیوستن به ناوگان بالگردی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خدمت ماموریت های امداد و نجات این سازمان قرار خواهد گرفت .
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با بیان اینکه بالگردهای 412 دارای 2 موتور 4 ملخه و از سیستم خلبان خودکار برخوردار است گفت : این بالگرد قابلیت حمل و جابجایی14 نفره خدمه و سرنشین را دارد و قادر است ماموریت های متنوعی را انجام دهد .
منطقی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی در حوزه طراحی و ساخت انواع بالگرد به خودکفایی رسیده ایم تصریح کرد : این موفقیت های بزرگ و دستاوردهای درخشان محصول انقلابی است که خودباوری و تکیه بر استعداد و توان داخلی را در این کشور نهادینه کرد .
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع ، با تقدیر از نقش ارزنده شرکت صنایع هلی کوپترسازی ایران ( پنها ) تصریح کرد : این دستاورد و محصول، کار، مدیریت جهادی و همت بلند دانشمندان و متخصصان گمنامی است که با الهام و تمسک به ارزش های انقلاب اسلامی و تجارب هشت سال دفاع مقدس هر روز برگ زرینی از افتخار و سرافرازی را برای ایران اسلامی رقم می زنند .
منطقی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حمایت های معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ،رئیس سازمان صنایع هواپیمایی کشوری و رئیس سازمان هلال احمر خاطر نشان کرد : اجرای این پروژه پیچیده که منجر به تولید این محصول راهبردی شد ، جلوه ای از وحدت و همدلی را نیز به نمایش گذاشت که می تواند به عنوان یک برنامه موفق در سایر برنامه ها از آن الگو گرفت .
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در پایان با گرامی داشت یاد وخاطره شهدای بهمن 57 و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد : تلاش برای رسیدن به قله های پیشرفت وتعالی ، آرمان بلندی است که فرزندان رشید ملت ایران در وزارت دفاع درادامه راه شهیدان با هم توان در پی تحقق آن هستند . انتهای پیام/

93/11/13 - 13:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن