تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803252370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحويل نخستين بالگرد از کلاس 412، ساخت شرکت پنها به هلال احمر جمهوري اسلامي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۴۱ب.ظ)
تحويل نخستين بالگرد از کلاس 412، ساخت شرکت پنها به هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در دومين روز دهه مبارک فجر، با حضور معاون علمي و فناوري رياست جمهوري، وزير علوم، مديرعامل سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، نخستين بالگرد از کلاس 412 ساخت شرکت پنها وابسته به سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع به هلال‌احمر جمهوري اسلامي ايران تحويل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر منوچهر منطقي، مديرعامل سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع، در حاشيه مراسم تحويل اين بالگرد طي سخناني با تبريک دهه مبارک فجر گفت: توليد بالگرد ۴۱۲ که با بالگردهاي روز دنيا برابري مي‌کند، گامي جهشي است که توسط متخصصان فجر آفرين سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع در شرکت پن‌ها با استواري و صلابت برداشته‌شده است.
مديرعامل سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع گفت: توليد اين نوع بالگرد به‌ويژه در شرايط تحريم لبيک به‌فرمان مقام معظم فرماندهي کل قوا است که با تأکيد بر اقتصاد مقاومتي و مديريت جهادي زمينهٔ چنين جهشي را فراهم فرمودند.
دکتر منطقي افزود: در اين بالگرد که با نظارت سازمان هواپيمايي کشوري توليدشده، کليه استاندارهاي هوانوردي بين‌المللي و سازمان هواپيمايي کشوري رعايت شده و ان شاء اله با پيوستن به ناوگان بالگردي هلال‌احمر جمهوري اسلامي ايران در خدمت مأموريت‌هاي امداد و نجات اين سازمان قرار خواهد گرفت.
مديرعامل سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع با بيان اينکه بالگردهاي 412 داراي 2 موتور 4 ملخه و از سيستم خلبان خودکار برخوردار است، گفت: اين بالگرد قابليت حمل و جابجايي 14 نفره خدمه و سرنشين را دارد و قادر است مأموريت‌هاي متنوعي را انجام دهد.
دکتر منطقي با بيان اينکه امروز به برکت انقلاب اسلامي در حوزه طراحي و ساخت انواع بالگرد به خودکفايي رسيده‌ايم، تصريح کرد: اين موفقيت‌هاي بزرگ و دستاوردهاي درخشان محصول انقلابي است که خودباوري و تکيه‌بر استعداد و توان داخلي را در اين کشور نهادينه کرد.
مديرعامل سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع، با تقدير از نقش ارزنده شرکت صنايع هلي کوپترسازي ايران (پن‌ها) تصريح کرد: اين دستاورد و محصول، کار، مديريت جهادي و همت بلند دانشمندان و متخصصان گمنامي است که با الهام و تمسک به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و تجارب هشت سال دفاع مقدس هر روز برگ زريني از افتخار و سرافرازي را براي ايران اسلامي رقم مي‌زنند.
دکتر منطقي در بخش ديگري از سخنان خود با قدرداني از حمايت‌هاي معاون علمي و فناوري رياست جمهوري، رئيس سازمان صنايع هواپيمايي کشوري و رئيس سازمان هلال‌احمر خاطرنشان کرد: اجراي اين پروژه پيچيده که منجر به توليد اين محصول راهبردي شد، جلوه‌اي از وحدت و همدلي را نيز به نمايش گذاشت که مي‌تواند به‌عنوان يک برنامه موفق در ساير برنامه‌ها از آن الگو گرفت.
مديرعامل سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع در پايان با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي بهمن 57 و شهداي گران‌قدر انقلاب اسلامي و دفاع مقدس تصريح کرد: تلاش براي رسيدن به قله‌هاي پيشرفت و تعالي، آرمان بلندي است که فرزندان رشيد ملت ايران در وزارت دفاع در ادامه راه شهيدان باهم توان در پي تحقق آن هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن