تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819157477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات نحوه پرداخت آورده‌های مردمی مسکن مهر پرند


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: معین ویژه شرکت عمران شهر جدید پرند از نحوه پرداخت سهم متقاضیان مسکن مهر و تلاش وزارت راه و شهرسازی برای کاهش فشار به مردم خبر داد.

به گزارش تراز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، میرمحمد غراوی گفت: تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید این است که مردم مجبور نباشند کل آورده‌های خود را یک‌جا پرداخت کنند، با این حال متقاضیان مسکن مهر پرند تاکنون بین 27 تا 28 میلیارد تومان به عنوان آورده واریز کرده‌اند و پروژه‌های آن‌ها در فازهای مختلف در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: مقرر شد متقاضیان روند آماده‌سازی واحدهای خود را از نزدیک مشاهده و به تناسب پیشرفت پروژه‌ها آورده‌های خود را به مرور زمان پرداخت کنند بنابراین به نظر می‌رسد این راه فشار کمتری به مردم وارد می‌کند.

معین ویژه مسکن مهر پرند که به تازگی مسئول رسیدگی به روند اجرایی ساخت‌وساز در شهر جدید پرند شده است اظهار کرد: پیش از این تسهیلات بانکی مسکن مهر که مبلغ آن 25 میلیون تومان بود به پروژه‌ها تزریق شد و ساخت‌وساز واحدهای مسکونی با بهره‌گیری از این مبالغ و البته مبالغی که به عنوان آورده مردمی واریز شده بود انجام شد.

به گفته وی، حال متقاضیان نیز باید به تناسب همان مبلغ، آورده‌های خود را تکمیل کنند و هر متقاضی که آورده را به موقع تسویه کند در اولویت تحویل واحد قرار خواهد گرفت.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر اینکه دستمزدهای کارگران و مصالح ساختمانی بین 20 تا 90 هزار تومان افزایش یافته است گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی یکی از عوامل تغییر قیمت واحدها بود و اعلام قیمت‌های جدید در شهرهای جدید متناسب با عقد قراردادها اعمال شده است.


منبع: فارس


شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 15:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن