تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج رامني از رقابت انتخاباتي 2016


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۴۵ق.ظ)
خروج رامني از رقابت انتخاباتي 2016 ميت رامني که پيش از اين بارها بر کانديداتوري خود در انتخابات 2016 تاکيد کرده بود، انصراف خود از حضور در اين رقابت را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، ميت رامني که از مدت ها پيش در سخنراني ها و محافل مختلف حضور خود در عرصه رقابت انتخابات رياست جمهوري 2016 ايالات متحده به عنوان کانديداي حزب جمهوري خواه اعلام کرده بود، در نهايت از کانديداتوري براي رياست جمهوري انصراف داد. اين در حالي است که در صورت ورود به اين عرصه، وي براي سومين بار در اين رقابت حاضر شده بود. گفتني است وي در دو کانديداتوري پيش، شکست خورده است.
رامني در توضيح انصراف خود از رقابت براي رياست جمهوري، در جمع حاميان خود اعلام کرد که وقت آن رسيده که نسل بعدي از رهبران حزب جمهوري خواه رهبري کاخ سفيد را در دست بگيرند.
تصميم رامني مبني بر انصراف از کانديداتوري رياست جمهوري، موجب آن خواهد شد که عرصه کانديداتوري در حزب جمهوري خواه براي ساير چهره هاي احتمالي شفاف تر شود، چهره هايي نظير جب بوش، فرماندار سابق فلوريدا و برادر کوچک تر جرج دبليو بوش، تد کروز، سناتور اهل تگزاس و مايک هاکابي، فرماندار سابق آرکانزاس.
با اين وجود اين اقدام رامني بيش از همه احتمال انتخاب جب بوش به عنوان کانديد نهايي جمهوري خواهان را تقويت کرد، هر چند که چندي پيش ميت رامني در محفلي خصوصي عنوان کرده بود که در صورتي که هيلاري کلينتون به عنوان کانديداي حزب دموکرات معرفي شود، جب بوش توان شکست دادن او را نخواهد داشت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن