تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت ایلام: تک محوری مهم‌ترین آفت تشکل‌ها و اتحادیه‌های کوچک است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت ایلام:
تک محوری مهم‌ترین آفت تشکل‌ها و اتحادیه‌های کوچک است
رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان ایلام گفت: تک محوری و اصرار بر تحمیل دیدگاه‌های شخصی بر نگاه کلی مهم‌ترین آفت تشکل‌ها و اتحادیه‌های کوچک است.

خبرگزاری فارس: تک محوری مهم‌ترین آفت تشکل‌ها و اتحادیه‌های کوچک است



به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، یارالله نصیری صبح امروز در جمع اعضای اتاق اصناف شهرستان ایلام اظهار داشت: اعضای اتاق اصناف باید به عنوان معتمدین بازار، خواسته‌های صنفی و قانونی بازاریان را پیگیری و برای رفع مشکل آنان تلاش کنند.
وی ادامه داد: اعضای اتاق‌های اصناف باید به اعتماد بازاریان پاسخ مثبت داده و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و دون شأن خودداری کنند. تشکل‌های غیر دولتی به راحتی می‌توانند مطالبات ذینفعان خود را در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌های موجود پیگیری کنند و این امر جزو وظایف اصلی و فلسفه وجودی آنان است.
رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان ایلام به ضعف تصمیم گیری در تشکل‌های غیر دولتی اشاره کرد و گفت: به دلیل این که ساختارها و تشکیلات این نهادها به صورت افقی است بعضاً نظرات اعضاء چالش انگیز و با موانع و اشکال تراشی مواجه است. این امر در خنثی سازی اقدامات مثبت و ایجاد مانع برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای نقش اساسی دارد. وی ادامه داد: حرکت در مسیر درست و احترام به تصمیمات جمعی در تشکل‌های غیر دولتی نیاز به فرهنگ سازی بیشتر دارد. این مقام مسئول نقش رسانه‌های ارتباط جمعی و گروه‌‌های مرجع در جهت فرهنگ سازی، تشویق کار گروهی و احترام به خرد جمعی را بسیار با اهمیت برشمرد و اضافه کرد: اتاق‌های اصناف که برگرفته از رأی بازاریان و منتخب بخش زیادی از جامعه هستند، قابلیت‌های فراوانی برای نقش آفرینی در مناسبت‌های اجتماعی، ‌سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دارند و باید از این ظرفیت در جهت احقاق حقوق صنفی و پیگیری مطالبات و خواست موکلان خود بهره‌گیری کنند.
نصیری تصریح کرد: اتاق‌های اصناف می‌توانند به عنوان بازوی توانمند در کنار بخش دولتی در رشد و شکوفایی منطقه موثر باشند و نقش مهمی در این جهت ایفا کنند.
وی آفت اصلی موجود در برخی اتاق‌های اصناف و حتی اتحادیه‌های صنفی، تک محوری و اصرار بر تحمیل دیدگاه‌های شخصی بر نگاه کلی دانست و افزود: منتخبین اصناف و بازاریان در اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها اگر بخواهند از مسیر اصلی و شرح وظایف تعیین شده فاصله بگیرند، علاوه بر سلب اعتماد از خود، باید در روز قیامت جوابگوی حق الناس نیز باشند و البته این بخش آخر بسیار تعهد آور و حساس است.
این نشست در راستای رفع برخی ناهماهنگی‌ها و مشکلات به وجود آمده در اتاق اصناف شهرستان ایلام برگزار و اعضای این اتاق پس از بیان دیدگاه‌های خود، بر رفع کدورت‌ها اصرار و بر اولویت قرار دادن خدمت‌رسانی به مردم هم پیمان شدند. انتهای پیام/2246/ق30

93/11/11 - 09:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن