تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818965729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه خبر داد کاهش 10 درصدی تخلفات در بازار کهگیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه خبر داد
کاهش 10 درصدی تخلفات در بازار کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان صنعت و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 10 درصدی تخلفات در بازار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال گذشته تا این زمان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کاهش 10 درصدی تخلفات در بازار کهگیلویه و بویراحمد



به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در برهه کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش بر بازار هستیم، اظهار داشت: در ایام مانده به پایان سال روند برخورد با تخلفات صنفی در تمامی نقاط استان تشدید خواهد شد.
دیودیده خاطرنشان کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون در راستای تشدید نظارت و کنترل بازار، بیش از 65 هزار مورد بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد انجام و 5 هزار و 700 تخلف کشف و تعداد 3 هزار و 500 پرونده متشکله به ارزش 39 میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی این مدت میزان تخلفات انجام شده در بازار کاهشی 10 درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: این امر با تلاش‌ها و سیاست‌های کنترلی و نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر بازار و همچنین همراهی اصنافیان کهگیلویه و بویراحمد محقق شده است.
وی اظهار کرد: در دی‌ ماه سالجاری افزون بر 8 هزار بازرسی از اصناف استان صورت گرفت، 636 مورد تخلف کشف و تعداد 449 پرونده متشکله با ارزش ریالی 800 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.
این مسئول ادامه داد: عمده تخلفات کشف شده در بازار شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم ارائه فاکتور و عدم داشتن پروانه کسب بوده است.
دیودیده اضافه کرد: همان‌گونه که بارها گفته‌ایم نظارت و کنترل بازار جز با همراهی و همکاری مردم محقق نخواهد شد و از هم مردم می‌خواهیم تخلفات ‏اقتصادی شامل گران فروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا اداره‌های شهرستان‌ها اطلاع دهند. انتهای پیام/82009/الف30

93/11/01 - 15:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن