تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاري برخي از پروژه هاي نيمه تمام ورزشي به بخش خصوصي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۳۵ب.ظ)
خادم: واگذاري برخي از پروژه هاي نيمه تمام ورزشي به بخش خصوصي معاون حقوقي و پارلماني وزارت ورزش و جوانان گفت: ‌پروژه هاي نيمه تمام کمتر از 50 در صد پيشرفت فيزيکي بصورت مشارکتي به بخش خصوصي واگذار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، امير رضا خادم در آيين تجليل از افتخارافرينان ورزش شهرستان جهرم بيان داشت: اکنون بيش از شش هزار پروژه نيمه تمام ورزشي در سراسر کشور وجود دارد که بودجه فعلي عمراني وزارتخانه پاسخگوي تکميل اين طرح ها نيست.
وي گفت:در بودجه سال 94 اعتبارات تخصيص يافته به طرح هاي عمراني ورزشي،10هزار ميليارد ريال است که اين مبلغ براي تکميل و بهره برداري از پروژه هاي نيمه تمام به هيچ وجه کافي نيست و سعي داريم با مشارکت بخش خصوصي اين طرح ها را به بهره برداري برسانيم.
خادم ادامه داد:يکي ديگر از راهکارهاي تامين اعتبار براي تکميل پروژه هاي نيمه تمام تغيير کاربري بخشي از پروژه هاي ورزشي است که در قانون بودجه سال جاري اين امکان را به دولت داده است.
اين مقام مسوول ضمن تشکر از همکاري شهرداري و شوراي شهر شهرستان جهرم گفت: با همکاري اين دو نهاد تلاش مي کنيم در آينده اي نزديک طرح هاي نيمه تمام اين شهرستان را به بهره برداري برسانيم.
خادم، پيوند بين پيشکسوتان و قهرمانان امروز ورزش و جوانان شهرستان جهرم را حاصل برنامه ريزي و نگاه ويژه مديريت ورزش استان و شهرستان دانست و با ابراز خوشحالي ازاين امر گفت:اميدوارم در سايه اين وحدت ورزش و جوانان شهرستان جهرم بيش ازگذشته براي ورزش استان فارس و کشور افتخار آفريني کند.
مراسم تجليل از افتخار آفرينان ورزش شهرستان جهرم با حضور امير رضا خادم معاون حقوقي و پارلماني وزارت ورزش و جوانان، رضايي نماينده مردم در مجلس،کمانه مدير کل و دست اندر کاران ورزش و جوانان فارس و تني چند از مسوولان محلي برگزارشد و از220 ورزشکار، مربي و داور برتر تجليل بعمل آمد.
همچنين در حاشيه بر گزاري اين مراسم از تلاش هاي مسولان ورزش و جوانان اين شهرستان از ابتداي تشکيل اين اداره نيز تقدير شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن