تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802189882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش همکاری‌های مشترک ایران و ترکیه برای توسعه صنایع کوچک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد افزایش همکاری‌های مشترک ایران و ترکیه برای توسعه صنایع کوچک خبرگزاری پانا : معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با مقامات ترکیه‌ای از توسعه همکاریهای بین دوکشور در چارچوپ توافقات اجلاس دی هشت و حمایت از˝sme˝ ها خبرداد و گفت: ایران و ترکیه موتور محرک اجلاس دی هشت هستند.
۱۳۹۳ جمعه ۱۰ بهمن ساعت 09:49

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا سید محمد علی سید ابریشمی در دیدار با قائم مقام رئیس سازمان صنایع کوچک ترکیه، حجم مبادلات تجاری بین دوکشور را مناسب توصیف کرد و گفت: تعاملات خوبی بین سیاستگذاران وفعالان بخش خصوصی دوکشور وجودداشته که امیدواریم این همکاریها در جهت توسعه و حمایت از صنایع کوچک افزایش یابد.
معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت گسترش همکاری بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و سازمان صنایع کوچک ترکیه را در انتقال تجربیات و تکنولوژی موثر برشمرد و افزود: سازمان ما بیشتر در حوزه تکمیل زیر ساختهای صنعتی در شهرکها ونواحی صنعتی متمرکز بوده است و کمتر توانسته به صنایع کوچک بپردازد.
سید ابریشمی اظهارداشت: نظر به اهمیت وجایگاه صنایع کوچک یک معاونت در سازمان ایجاد شده است.
وی افزود: سرمایه گذاری در تکمیل وکیفی سازی زیر ساختهای صنعتی وقت وهزینه زیادی از این مجموعه می گیرد واین امر باعث شده است، اجرای سیاستهای حمایتی ازصنایع کوچک کمتر مورد توجه قرار گیرد.این درحالی است که کشور ترکیه سازمان مستقلی به صنایع کوچک اختصاص داده و توانسته است برنامه های حمایتی مناسبی از"sme" داشته باشد.
ابریشمی ضمن تاکید بر تمدید و عملیاتی کردن تفاهم نامه همکاری مشترک بین دوکشور اظهار امیدواری کرد با تشکیل کارگروهای مشترک بتوانیم از تجربیات این سازمان در جهت بهبود وضعیت "sme "ها استفاده نماییم.
وی تمدید تفاهم نامه همکاری مشترک بین دوکشور را در افزایش تعاملات آتی موثر برشمرد و گفت:با توجه به فعالیتهای گسترده و بین المللی این کشور در حوزه صنایع کوچک امیدواریم بتوانیم با همکاری طرفین شاهد ارتقا وضعیت اقتصادی دوکشور باشیم.
قائم مقام رئیس سازمان صنایع کوچک ترکیه نیز در این دیدار برگزاری اجلاس دی هشت در ایران را در گسترش همکاریهای مشترک بین دوکشورموثر دانست و گفت: در ترکیه نیز خواستار افزایش تعاملات در حوزه" sme" ها است لذا باید هرچه سریعتر همکاریهای مشترک در این زمینه گسترش یابد و منتظر تمدید پروتکل ویا تفاهم نامه نبود.
تونا شاهین ضمن تاکید بر برقراری تعاملات سازنده با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی ایران تصریح کرد: در کنار افزایش همکاری بین دوکشور، تسریع در اجرای تفاهم نامه نیز می تواند تعاملات اقتصادی بین دوکشور را عملیاتی و کاربردی تر کند.
وی درادامه به تشریح سیاستهای حمایتی سازمان صنایع کوچک ترکیه از smeها وطرحهای صنعتی پرداخت وافزود: ما همکاریهای مشترکی با سایر کشورها نظیر عمان، بوسنی وبحرین در زمینه انتقال تکنولوژی وبهبود وضعیت smeها داشته ایم.
قائم مقام رئیس سازمان صنایع کوچک ترکیه تشکیل کمیته های تخصصی را از جمله برنامه های حمایتی آن سازمان از واحدهای صنعتی عنوان کرد وگفت: طرحهای صنعتی پس از تایید در کمیته تا اجرا و پیاده سازی مورد حمایت قرار می گیرند.
وی پشتیبانی مالی از واحدهای صنعتی را از دیگر سیاستهای حمایتی آن سازمان عنوان کرد وافزود: سازمان ما با همکاری اتاق بازرگانی وبانکها واحدهای صنعتی را از نظر مالی حمایت می کند.
قائم مقام رئیس سازمان صنایع کوچک ترکیه ترغیب سرمایه گذاران به اجرای طرحهای صنعتی مورد تایید آن سازمان را نیز ازجمله برنامه های آن مجموعه عنوان کرد وگفت: درهر شهر با توجه به نیازهای صنعتی واقتصادی کمیته ای شکل گرفته ومتقاضیان اعم از دانشگاهی و یا صنعتگر می توانند طرحهای خود را به این کمیته ها ارائه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن